اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

شهرداران مناطق شیراز ارزیابی می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: شهرداران مناطق بر اساس کلنگ‌زنی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و ساخت تفرج‌گاه‌های بزرگ و سالن‌های چندمنظوره ارزیابی می‌شوند.

شهرداران مناطق شیراز ارزیابی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت عصر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید منطقه 2 شیراز بر برنامه‌ریزی‌های مدون برای به ثمر رساندن پروژه‌های سرمایه‌گذاری و عمرانی در حال اجرا و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری جدید تأکید کرد و اظهار داشت: شهرداران مناطق بر اساس کلنگ‌زنی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و ساخت تفرج‌گاه‌های بزرگ ارزیابی می‌شوند.

وی با بیان اینکه باید برای اوقات فراغت شهروندان و جهت‌دهی آنها به آنچه فرهنگ اصیل اسلامی بر آن تأکید دارد برنامه‌ریزی شود، گفت: باید سالن‌های بزرگ چندمنظوره تئاتر، موسیقی و ورزشی برای شیراز طراحی و ساخته شود.

شهردار شیراز افزود: در قالب همین کارهای بزرگ است که می‌توان خط فکری شهروندان را با نظارت کامل در قالب هنر در راستای فرهنگ اصیل شیعی هدایت کرد.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه در منطقه 2، بافت فرسوده بسیاری وجود دارد که باید با ورود سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری جبران و نوسازی شود، تصریح کرد: حداقل هفته‌ای دو روز به پروژه‌های خاص و سرمایه‌گذاران در خارج از وقت اداری اختصاص داده شود.

در ادامه توسط شهردار شیراز، ناصر کمالی نیا به عنوان شهردار منطقه دو شیراز معرفی شد.

وی پیش از این مدیرعاملی سازمان پایانه‌های شهرداری شیراز را بر عهده داشت و مدتی نیز به عنوان مسئول حراست این شهرداری مشغول به کار بود.

انتهای پیام/ 2448/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول