اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

عشق به ولایت فقیه زمینه‌ساز عشق به امام زمان(عج) است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ‌بن ابیطالب(ع) قم گفت: اگر بخواهیم عاشق حضرت ولی عصر(عج) باشیم باید ابتدا عشق به ولایت فقیه در ما وجود داشته باشد.

عشق به ولایت فقیه زمینه‌ساز عشق به امام زمان(عج) است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری پیش از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت عزاداری عاشقان ثارالله نیروهای مسلح استان قم در مسجد اعظم قم با اشاره به فداکاری و از خود گذشتگی امام حسین(ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: این امام همام با بذل جان درس عزت، افتخار، اخلاص و شجاعت را به ما در همه دوران‌ها داد.

وی افزود: غیرت و مردانگی از دیگر درس‌هایی بود که امام حسین(ع) به ما آموخت و باید امروز این درس سرلوحه تمام امور قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ‌بن ابیطالب(ع) بهره‌مندی دنیای اسلام از برکات فراوان و نامداری مسلمانان در سطح جهان را حاصل قیام عاشورا دانست و گفت: وظیفه داریم با حضور ویژه در عرصه‌های مختلف راه آن امام شهید را ادامه داده و فرهنگ مد نظر او را در جهان گسترش دهیم.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از نظام پیامبر اکرم(ص) است و حمایت از این حکومت الهی از دیگر تکالیفی است که بر دوش همه افراد گذاشته شده است.

اکبری با تاکید بر پیگیری به ثمر رسیدن انقلاب جهانی حضرت مهدی(ع) توسط مسلمانان و شیعیان خاطرنشان کرد: بر ماست که زمینه استقرار حکومت جهانی مهدوی را فراهم سازیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ‌بن ابیطالب(ع) افزود: اگر بخواهیم عاشق حضرت ولی عصر(عج) باشیم باید ابتدا عشق به ولایت فقیه در ما وجود داشته باشد.

وی بیان داشت: به لطف خداوند دنیای استکبار به وسیله فداکاری‌ها و سلحشوری‌های ملت ایران و امت اسلام در همه عرصه‌ها مرعوب شده و با رسوایی میدان‌های نبرد را ترک می‌کند.

اکبری با اشاره به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در 33 سال پیش به رهبری بزرگ‌مردی به نام امام خمینی(ره) گفت: امروز انقلاب اسلامی عالم را در برگرفته و به واسطه تلاش و همت رهبری و مردم در راستای اهداف مورد نظر اباعبدالله(ع) به پیش می‌رود.

انتهای پیام/78004/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول