اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان

جهانبخش صادقی در سیرجان تشییع شد

خبرگزاری فارس: پیکر جهانبخش صادقی نقاش معلول کشورمان با حضور استاندار و مدیرکل ارشاد کرمان در سیرجان تشییع شد.

جهانبخش صادقی در سیرجان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، مراسم تشییع جنازه جهانبخش صادقی هنرمند نقاش معلول کشور پیش از ظهر امروز با حضور استاندار‌ کرمان، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ‌و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی از مصلای شهر سیرجان برگزار شد.

استاندار کرمان در این مراسم، جهانبخش صادقی را الگوی تمام نمای موفقیت‌، تلاش و ایثار عنوان کرد که می‌تواند مایه عبرت و الگویی مناسب برای تمام‌ افراد جامعه به ویژه معلولان قرار گیرد.

اسماعیل نجار گفت: مرحوم صادقی با وجود معلولیت 85 درصد‌، اما چهره هنر اسلامی، تلاش یک مسلمان‌ و پشتکار برای حفظ ارزش‌ها را به ثمر رساند و کمتر هنرمندی است که به اخلاق خوب و روحیه تلاش او آشنا نباشد.

وی با سفارش به جوانان در مورد الگو‌پذیری از این معلول، دفاع از ارزش‌ها همراه با هنر اسلامی را از خصایص این نقاش دانست و با اشاره به بازدیدهای خود از نمایشگاه‌های مرحوم صادقی‌ گفت:‌ امروز نظام اسلامی افتخار به چنین سفیرانی دارد.

استاندار کرمان هنر را ضمیمه خصوصیات و روحیات جهانبخش صادقی عنوان کرد و ابراز داشت: این هنرمند ثابت کرد که معلولیت محدودیت نیست، بلکه می‌توان از معلولیت به عنوان پله ترقی و پیشرفت و تعالی در مسیر خدا استفاده برد. 

انتهای پیام/80015/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول