اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بررسی معابر مناسب سازی شده صورت گرفت

حرکت با ویلچر در معابر توسط مدیران شهری منطقه 20

خبرگزاری فارس: مدیران شهری منطقه 20 این بار بر اساس یک طرح ابتکاری، معابر و محورهای اصلی مناسب سازی شده شهری را با راندن ویلچر بررسی کردند.

حرکت با ویلچر در معابر توسط مدیران شهری منطقه 20

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مدیران شهری منطقه 20 این بار بر اساس یک طرح ابتکاری، معابر و محورهای اصلی مناسب سازی شده شهری را با راندن ویلچر بررسی کردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در حاشیه این اقدام در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران به ایجاد هفت معبر نمونه ترافیکی در سطح نواحی هفت‌گانه این منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سهولت تردد ویلچرسواران شرط ایجاد معابر نمونه شهری است مدیران شهری این منطقه با راندن ویلچر معابر پرتردد این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

علیرضا اسفراینی‌نژاد به اهمیت رضایت‌مندی و امکان دسترسی به امکانات شهری برای اقشار خاص جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: پس از ایجاد معابر نمونه ترافیکی در نواحی هفتگانه، این معابر به یک ویلچر سوار تحویل داده می‌شود و با تائید وی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی  اصول ایجاد ضوابط معابر معلولین و جانبازان به همت معاونت توسعه و برنامه ریزی شهری، تصریح کرد: علاوه بر پیمایش میدانی با ویلچر، 30 ساعت آموزش نیز برای کارشناسان و روسای ادارات فنی و عمران و ترافیک، شهرداران نواحی هفتگانه و مدیران شهری توسط اداره آموزش این منطقه که در جریان ایجاد معابر نمونه ترافیکی قرار دارند نیز برگزار شده است. 

انتهای پیام/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول