اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی:

حذف مقاومت از یک ملت به نابودی آن منجر می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی گفت: مقاومت عنصری است که اگر از یک ملت گرفته شود، آن ملت حذف می‌شود.

حذف مقاومت از یک ملت به نابودی آن منجر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی صبح امروز در جمع مردم شهرستان بناب با اشاره به فلسفه قیام عاشورا و امام حسین (ع) اظهار کرد: هدف اباعبدالله الحسین (ع) این بود انحرافی که در مسیر اسلام به وجود آمده بود، را اصلاح کند.

وی با تأکید بر اینکه جامعه برای زنده ماندن باید از سه خصیصه استقامت، ایمان الهی و اتصال به رسول‌الله (ص) برخوردار باشد، افزود: قومی که رسالت ولایت به عهده آن است، نباید بی‌تفاوت باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی سپس به انواع توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی در 33 سال گذشته اشاره کرد و گفت: دشمنان با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند ولی در بحث‌های اقتصادی بعضی ضعف‌ها نیز درون نظام داریم و همه آنها از ناحیه دشمنان نیست و تحریم دشمنان نیز قطعاً با مقاومت و پایمردی ملت بی‌اثر خواهد شد.

وی تأکید کرد: مقاومت عنصری است که اگر از یک ملت گرفته شود، آن ملت حذف خواهد شد.

ولایی با اشاره به اینکه دشمنان از عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) ترس و واهمه دارند، خاطرنشان کرد: مردم ایران باید شکرگزاری آن را به جای آورند چون این پرچم‌های سیاه بوده که دشمنان را به وحشت انداخته است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی از عاشورا نشأت گرفته و با عاشورا نیز پیش خواهد رفت، خمیرمایه انقلاب از عاشوراست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی در ادامه سخنان خود موضوع هسته‌ای را بهانه‌ای برای دشمنان دانست و گفت: دشمن هیچ زمان از ما راضی نخواهد بود، آنها با دین ما مشکل دارند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم ایران اسلامی به خاطر برپایی عزاداری‌های مناسب در ایام محرم تصریح کرد: درسی که اباعبدالله الحسین(ع) داده را باید به نسل آتی انتقال دهیم.

این مسئول اظهار کرد: حفظ و پویایی این نظام به سه عنصر استقامت، ایمان الهی و اتصال به رسول الله(ص) بستگی دارد.

انتهای پیام/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول