اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای ساخت ضریح امام حسین(ع):

کاروان سفینة النجاة هیچگونه‌ نذری را نمی‌پذیرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای ساخت ضریح جدید امام حسین(ع) گفت: کاروان سفینة النجاة در طول انتقال ضریح جدید امام حسین(ع) به کربلا هیچ‌گونه تبرعات و نذوراتی را از سوی مردم نمی‌پذیرد.

کاروان سفینة النجاة هیچگونه‌ نذری را نمی‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام علی نظری‌منفرد صبح امروز در مراسم بدرقه ضریح جدید اباعبدالله(ع) که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به شش سال تلاش برای ساخت این ضریح اظهار کرد: به فرموده رهبر بزرگوار انقلاب ساخت این ضریح گل سرسبد اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: تشویق رهبری، مراجع تقلید و کمک‌ها و تبرعات مردمی موجب شد این ضریح جدید به صورتی آبرومند و زیبا ساخته شود و امیدواریم انتقال آن به کربلای معلی و نصب آن به خوبی انجام شود.

رئیس هیئت امنای ساخت ضریح جدید امام حسین(ع) با بیان اینکه کار انتقال ضریح آبروی نظام جمهوری اسلامی است گفت: باید با همکاری همه مردم، این کار به خوبی صورت گیرد و مشکلی در این ارتباط به وجود نیاید.

وی ادامه داد: بیش از چهار سال و نیم کار بی‌وقفه فیزیکی برای ساخت ضریح جدید امام حسین(ع) انجام شده است و انتقال آن نیز از شهر مقدس قم همزمان با سالروز انتقال اسراء از کربلا به سمت شام شده است.

نظری‌منفرد با اشاره به وقایعی که طی انتقال اسرای کربلا به سمت شام صورت گرفت افزود: حضرت زینب کبری(س) در آن روز به امام زین‌العابدین(ع) فرمود «نگران نباش، پرچمی بر روی مرقد برادرم نصب می‌شود که گذشت زمان آن را کهنه نمی‌کند» و امروز این بیان زیبا با ساخت و نصیب این ضریح جدید تحقق یافته است.

این استاد حوزه علمیه با تشکر از همه دستگاه‌ها و نهادها از جمله آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، شهرداری و نیروی انتظامی به منظور همکاری در طول ساخت ضریح بیان داشت: بر اساس تصمیمی که هیئت امنا گرفته است هیچ‌گونه تبرعاتی در طول حرکت کاروان سفینة النجاة به سمت کربلا از مردم دریافت نخواهد شد.

انتهای پیام/78004/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول