اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مناطق زلزله‌زده صورت گرفت

اتمام عملیات اجرایی 2721 واحد اماکن دامی در اهر

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر از اتمام عملیات اجرایی 2 هزار و 721 واحد اماکن دامی در مناطق زلزله‌زده این شهرستان خبر داد.

اتمام عملیات اجرایی 2721 واحد اماکن دامی در اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، آیت عبادپور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به منظور تسریع در نگهداری احشام دامداران مناطق زلزله‌زده در محل مناسب در مقابل سرما و نگهداری در فصل زمستان، احداث اماکن دامی پیش‌ساخته برابر نقشه‌های تیپ سپاه و بنیاد بتن، تعداد 2 هزار و 215 باب اماکن دامی پیش‌ساخته با کمک‌های بلاعوض دولت احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای احداث این اماکن دامی بالغ بر 69 میلیارد ریال از محل کمک‌های بلاعوض دولت مساعدت شده است، افزود: تاکنون تعداد 5 هزار و 923 پرونده متقاضیان احداث اماکن دامی تکمیل شده است که از این تعداد 4 هزار و 825 پرونده به بانک کشاورزی برای پرداخت تسهیلات و احداث اماکن دامی دائمی ارسال شده است.

عبادپور در ادامه از اتمام عملیات اجرایی 506 واحد اماکن دامی توسط خود بهره‌برداران این شهرستان خبر داد و از تمام دامداران خسارت دیده ناشی از زلزله درخواست کرد در اسرع وقت با مراجعه به بانک کشاورزی نسبت به تکمیل پرونده تسهیلات بانکی اقدام کرده و با همکاری و نظارت کارشناسان این مدیریت نسبت به احداث اماکن دامی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/خ/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول