اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سیدحسن نصرالله در مراسم عاشورای حسینی(ع)/۳

اسرائیل چگونه می‌تواند مقابل هزاران موشک مقاومت لبنان ‌بایستد

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که اسرائیل در مقابل چند موشک فجر 5 که طی 8 روز به تل‌آویو شلیک شد اینگونه به لرزه در آمد پس در صورت حمله به لبنان شلیک هزاران موشک به اسرائیل را چگونه تحمل خواهد کرد.

اسرائیل چگونه می‌تواند مقابل هزاران موشک مقاومت لبنان ‌بایستد

به گزارش خبرگزاری فارس، سید«حسن نصرالله» در ادامه سخنانان خود به مناسبت روز عاشورا که از طریق ویدئو کنفرانس در باشگاه الرایه ایراد کرد، گفت: چنددستگی و اختلافات سیاسی و خصومت‌های سیاسی در لبنان وجود دارد اما ما به هیچ گروهی نگاه نمی‌کنیم ما ایمان داشته و داریم که گفت‌وگوی سیاسی و راه‌حل سیاسی تنها راه‌حل بحران‌ها در لبنان است و هیچ زمانی با گفت‌وگو مخالفت نکردیم.

وی افزود: در هفته‌های گذشته کسانی بودند که گفتند ما نمی‌خواهیم با حزب‌الله گفت‌وگو کنیم و کسانی هستند که این گفت‌وگو را تحریم کردند اما زمانی که ما در روز شهید آن صحبت‌ها را کردیم به ما می‌گویند که شما راه را بر گفت‌وگو می‌بندید.

نصرالله اظهار داشت: ما نمی‌پذیریم که کسی شروط خود در گفت‌وگو را بر ما تحمیل کند و یا اینکه در گفت‌وگو بر ما تکبر داشته باشد، ما امروز می‌گوئیم که موافق گفت‌وگو، دیدار و راه‌حل سیاسی هستیم اما اگر کسی بخواهد بر ما فخر و بزرگی بفروشد ما نیز با او تکبر خواهیم داشت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین گفت: ما گفت‌وگو را از کسی گدایی نمی‌کنیم و هر کس می‌خواهد گفت‌وگو کند ما به او خوش‌آمد می‌گوئیم و اگر نمی‌خواهد خدا او را یاری کند.

وی افزود: ما نیازی به دلسوزی نداریم، اسرائیل به خوبی می‌داند که سلاح اینجا هست و اگر اسرائیل در مقابل چند موشک فجر 5 که طی 8 روز به تل‌آویو شلیک شد اینگونه به لرزه در آمد پس چگونه هزاران موشکی که در صورت حمله به لبنان بر سر تل‌آویو و غیر تل‌آویو فرود خواهد آمد، تحمل خواهد کرد؟

نصرالله اظهار داشت: نبرد ما شعاع گسترده‌ای دارد، فلسطین اشغالی از کریات شمونه تا ایلات؛ آن زمان که اسرائیل ما را می‌ترساند دیگر بسر آمد و دیگر کابوس و ترسی که از ده‌ها سال پیش وجود داشت، از بین رفته است.

 

ادامه دارد ...

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول