اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سیدحسن نصرالله در مراسم عاشورای حسینی(ع):/۱

یزید زمان طرح‌های آمریکایی-صهیونیستی است/ در برابر اهانت‌ به پیامبر سکوت نمی‌کنیم

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی تاکید کرد که یزید این عصر که باید با آن حسینی و کربلایی مقابله کرد، طرح صهیونیستی-آمریکایی است که ملت‌ها، مقدسات، کرامت و دین ما را تهدید می‌کند.

یزید زمان طرح‌های آمریکایی-صهیونیستی است/ در برابر اهانت‌ به پیامبر سکوت نمی‌کنیم

به گزارش فارس ، سید«حسن نصرالله» طی سخنانی به مناسبت روز عاشورا که از طریق ویدئو کنفرانس در ورزشگاه الرایه ایراد کرد، در ابتدای سخنان خود شهادت امام حسین(ع) را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تسلیت گفت.

 

وی همچنین با قدردانی از مردم لبنان برای حضور در مراسم  ایام دهه محرم گفت: ما امروز اینجا هستیم و به کربلا به سال 61 هجری بازمی‌گردیم زمانی که حسین(ع) در چنین ساعاتی در مقابل لشگر مبارز ایستاد و ندای تاریخی سر داد که تا به امروز نیز شنیده می‌شود و فرمود: آیا یاری‌گری هست که مرا یاری کند.

وی افزود: ما به حسین می‌گوئیم لبیک یا حسین با روح و جان و فرزندان و دارایی‌مان لبیک می‌گوئیم و ما خلف وعده نمی‌کنیم، با حسین هستیم و هر روز موضعی که حسین در تاریخ آن را جاودانه ساخت، تکرار می‌کنیم و به طاغوتیان و مفسدان و به تمامی کسانی که دل به شکست ما بسته‌اند، می‌گوئیم: هیهات من الذلة.

وی تصریح کرد: ما طی ده سال گذشته همراه با حسین بودیم و ماه‌های گذشته شاهد اهانت به پیامبر اکرم(ص) بودیم و امروز، روز جانفشانی برای دفاع از رسول خداست و ما به همه جهانیان که به پیامبر ما اهانت می‌کنند و یا در اندیشه اهانت هستند، می‌گوئیم که ما امتی هستیم که در برابر هیچ اهانتی سکوت نخواهیم کرد و برای دفاع از پیامبر و کرامت پیامبرمان آماده‌ایم و امروز با حسین ندای دفاع از رسول خدا را سر می‌دهیم تا جهانیان ندای لیبک یا رسول‌الله را بشنود.

دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان اظهار داشت: از دیدگاه ما یزید این عصر که باید با آن حسینی و کربلایی مقابله کرد، طرح صهیونیستی-آمریکایی است که ملت‌ها، مقدسات، کرامت و دین ما را تهدید می‌کند و مقابله با آن برای ما در اولویت قرار دارد.

 

وی نسبت به تبدیل کردن ایران به دشمنان اعراب هشدار داد و گفت: ما نسبت به تبدیل دشمنان به دوست هشدار می‌دهیم و می‌گوئیم که عده‌ای در جهان عربی و اسلامی تلاش دارند تا اسرائیل را دوست و ایران را دشمن جلوه دهند اما اسرائیل به دلیل ماهیت جنایتکارانه و تجاوزکارانه خود آنها را یاری نمی‌کند و هر بار با تجاوزات خود آنها را در مضیقه قرار می‌دهد .

 

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: اینها نیز می‌بینند تمامی آن چیزی‌هایی که در سال‌های گذشته رشته کرده بودند، پنبه شد و من می‌گویم که همه طرح‌های آنها شکست خواهد خورد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول