اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سیدحسن نصرالله در مراسم عاشورای حسینی(ع):/۲

هرکس که می خواهد اسرائیل را دوست و ایران را دشمن جلوه دهد خادم اسرائیل است

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به حمایت‌های ایران از امت‌هل عربی و اسلامی تاکید کرد که حامی و دوست بودن ایران هر روز بیشتر ثابت می‌شود.

هرکس که می خواهد اسرائیل را دوست و ایران را دشمن جلوه دهد خادم اسرائیل است

به گزارش فارس، سید «حسن نصرالله» در ادامه سخنان ان خود که به مناسبت روز عاشورا در جمع مردم عزادار لبنان ایراد می‌کرد، گفت: روز به روز برای ملت‌های عربی و اسلامی ثابت می‌شود که ایران حامی و دوست آنهاست و این را از درگیری اخیر در نوار غزه و قبل از آن در لبنان می‌توان دریافت.

نصرالله که سخنانش از طریق ویدئو کنفرانس از ورزشگاه الرایة لبنان و به طور مستقیم از شبکه خبری المنار بخش می شد، اظهار داشت: ایران زمانی که از جنبش‌های مقاومت حمایت می‌کند در راستای عمل به وظایف خود از منظر عقایدی و ایمانی و راهبردی این کار را انجام می‌دهد و در مقابل این کارها از احدی هم چیزی درخواست نمی‌کند.

بر اساس این گزارش، ورزشگاه الرایة و خیابانهای اطراف آن مملو از خیل جمعیت عزادارانی بود که در تجمع میلیونی عاشورای حسینی(ع) حضور یافته بودند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه تصریح کرد: من به ملت‌های عربی می‌گویم که هر کس سعی دارد ایران را به عنوان دشمن جلوه دهد خدمتگزار اسرائیل است که خواه با آگاهی این کار را انجام می‌دهد یا بدون آگاهی.

ادامه دارد ...

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول