اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ورزش‌های هوایی خراسان شمالی:

راه دسترسی به سایت‌های پروازی از مشکلات ورزش‌های هوایی است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ورزش‌های هوایی خراسان شمالی نبود راه دسترسی به سایت‌های پروازی استان به ویژه سایت مهنان بجنورد را مهمترین مشکل فعالان این رشته ورزشی اعلام کرد.

راه دسترسی به سایت‌های پروازی از مشکلات ورزش‌های هوایی است

رضا موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: سایت پروازی مهنان یکی از بهترین سایت‌های پروازی کشور بوده که اکنون به خاطر نبود راه مناسب، ورزشکاران با مشکلات عدیده برای رساندن خود به راس این سایت پروازی مواجه هستند.

وی تصریح کرد: سایت پروازی مهنان یک راه طولانی و صعب‌العبور بوده که انتقال ورزشکاران این رشته نیاز به ماشین‌آلات ‌شاستی‌دار و کمک‌دار داشته و تردد با خودروی معمولی در این سایت امکانپذیر نیست.

به گزارش فارس، سایت پروازی مهنان در جنوب بجنورد و در مسیر اسفراین در ابتدای کوه‌های موسوم به اسدلی قرار دارد.

موفق اجرای راه دسترسی به سایت مهنان را سبب رونق ورزش‌های هوایی در استان دانست و افزود: در گذشته نقشه برداری راه دسترسی این سایت انجام و حتی میخ کوبی آن نیز انجام شده لیکن با وجود وعده‌های برخی از مسئولان تاکنون این مهم انجام نشده است.

وی تصریح کرد: از مسئولان به ویژه دستگاه‌های عمرانی انتظار می‌رود تا نسبت به اجرای راه دسترسی سایت مهنان ورود کرده و پس از سال‌ها دغدغه ورزشکاران این رشته را برای ساخت راه دسترسی برطرف سازند.

مسئول کمیته ورزش‌های هوایی خراسان شمالی اظهار کرد: هم اکنون ورزشکاران ورزش‌های هوایی از اقصی نقاط کشور مثل اصفهان، تبریز، شیراز، تهران، مشهد به این سایت مراجعه که در صورت ایجاد راه دسترسی سایت مهنان شاهد حضور ورزشکاران از سایر استان‌ها نیز خواهیم بود.

به گفته موفق، هم اکنون 32 نفر در رشته ورزش‌های هوایی استان فعالیت داشته که 30 نفر با پاراگلایدر و دو نفر با پاراموتور پرواز می‌کنند.

انتهای پیام/63002/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول