اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهره‌ساز در پاسخ به گزارش فارس:

تیراندازی قم اسلحه مناسب ندارد / مسئولان نگاه مهربان‌تری داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: این رشته ورزشی در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور در هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی سلاح مناسب در اختیار ندارد.

تیراندازی قم اسلحه مناسب ندارد / مسئولان نگاه مهربان‌تری داشته باشند

حسین مهره‌ساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ابتدا به عملکرد تیم تیراندازی استان در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور اشاره کرد و عنوان داشت: تیم هیئت تیراندازی استان با تمام کمبود‌ها و امکانات، تنها با اتکاء به بازیکنان بومی و جوان خود در این مسابقات حضور دارد.

وی خاطر نشان کرد: تیم اعزامی هیئت قم به لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور در دو مسابقه اول خود در لیگ این فصل توانست برابر تیم‌های مطرح هیئت فارس و سیستان و بلوچستان نتایج خیلی خوبی را به دست بیاورد و خودمان هم از نتایج دو هفته اخیر این تیم برابر خوزستان و اردبیل راضی نیستیم.

مهره‌ساز در تشریح دلایل ناکامی تیراندازان قمی در دو هفته اخیر مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور تصریح کرد: دلیل نتایج ضعیف تیم هیئت قم در دو هفته گذشته پیکارهای لیگ و کمبود امکانات از قبیل اسلحه و تجهیزات است.

وی عنوان داشت: در واقع تیم هیئت تیراندازی استان قم به دلیل کمبود سلاح در دو مسابقه آخر خود فقط با دو سلاح شرکت کرد که با این کمبود‌ها و کاستی‌ها تا به این مرحله، تیراندازان جوان تیم هیئت قم مردانه و با غیرت کار کرده‌اند.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم اظهار داشت: به واقع از عملکرد تمام اعضای تیم هیئت قم که با تمام این کمبودها و کاستی‌ها در این مسابقات با غیرت شرکت کرده و برای تیم قم از تمام توان خود مایه گذاشته‌اند کمال تشکر و تقدیر را دارم و از نظر ما نتایج این تیم با این امکانات مطلوب بوده است.

وی همچنین تاکید کرد: اگر تیم هیئت تیراندازی استان دارای امکانات و اسپانسر مالی مناسبی باشد، تردید ندارم که ظرفیت به مراتب بهتر و بیشتری در مقایسه با وضعیت موجود را برای حضور در لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور دارد.

مهره‌ساز در پایان خطاب به مسئولان ورزشی استان قم عنوان داشت: درخواست ما این است که به ورزش تیراندازی که یکی از ورزش‌های سفارش شده است اهمیت بیشتری داده شود و مسئولان استانی به این رشته ورزشی پر مدال نگاه مهربان‌تری داشته باشند.

یادآور می‌شود: پیکارهای ششمین دوره لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی تاکنون چهار هفته از دور رفت مسابقات خود را پشت سر گذاشته است که طی آن در جدال هشت تیم مدعی صعود به لیگ برتر تیم هیئت قم در رشته تفنگ بادی در مکان پنجم جدول و در رشته تپانچه در رتبه هفتم قرار دارد.

انتهای پیام/78002/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول