اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کارشناس صهیونیست: حماس پیروز جنگ غزه بود

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسایل بین المللی با تاکید بر اینکه حماس پیروز جنگ غزه بود، گفت که این جنبش موفق شد خود را به سطحی جهانی برساند.

کارشناس صهیونیست: حماس پیروز جنگ غزه بود

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری المنار، «شاو ول مشعال» کارشناس مسایل سیاست عربی در دانشگاه تل‌آویو گفت که حماس همچنان در جبهه های مختلف روی پای خود ایستاده و پیروز شده است.

وی تاکید کرد که حماس در طول جنگ دوم غزه و بعد از آن موفق شد که این منطقه را به کانون اساسی تبدیل کند ، توجه تمام دنیا را به خود معطوف کرده است.

مشعال گفت که حماس اسرائیل را مجبور به عقب‌نشینی‌هایی کرد و در غزه بار دیگر نسیم جهانی وزیده شد و ملت آن با قلب‌هایی مملو از ایمان جشن گرفتند و از اینکه رژیم اسرائیل نتوانسته است آنها را به زانو درآورد و در تحقق اهداف خود ناکام مانده، خوشحالی کردند.

وی ادامه داد: این بار ما با عقب نشینی زیادی از حماس از غزه خارج شدیم، آنها به سطحی بین المللی رسیده اند، همه منتظر بودند تا ببینند این گروه چه می گویند، حتی اگر این اظهارات از سوی دولت حماس نبود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول