اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آشنایی با پارس جنوبی انجام شد

بازدید کارشناسان سازمان بین‌المللی اکو از پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: هیئت علمی اعزامی از سازمان بین‌المللی اکو از پارس جنوبی بازدید کرد.

بازدید کارشناسان سازمان بین‌المللی اکو از پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، کارشناسان سازمان بین‌المللی همکاری اقتصادی (اکو) از پالایشگاه سوم و چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی دیدن کردند.

هیئت علمی اعزامی از سازمان بین‌المللی اکو با همراهی مدیر عامل مجتمع، مدیران پالایشگاه سوم و چهارم، رئیس و کارشناسان روابط عمومی و کارشناسان شرکت ملی گاز ضمن حضور در منطقه‌ پارس جنوبی از مجتمع گاز و پتروشیمی‌های منطقه بازدید به عمل آوردند.

در ابتدای بازدید و در زمان عبور خودروی حامل کارشناسان اکو از مقابل تاسیسات صنعتی منطقه، مهندس بهمن‌نیا مدیر پالایشگاه سوم توضیحاتی را به منظور آشنایی بازدیدکنندگان با این تاسیسات ارایه نمود.

در ادامه‌ بازدیدکنندگان از تاسیسات پالایشگاه سوم دیدن کرده و خرم‌دل مدیر پالایشگاه در زمان بازدید در زمینه مشخصات، مختصات، محصولات تولیدی و ساز و کار پالایشگاه سوم توضیحاتی را ارایه کرد و سپس نشستی در محل ساختمان گالری پالایشگاه سوم برگزار شد.

در این نشست پس از نمایش فیلم "راز افتخار" تهیه شده در روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، علی‌اکبر شعبان‌پور مدیر عامل مجتمع ضمن خوشامد‌گویی به مهمانان به تشریح تاریخچه‌ مجتمع، فازهای ده‌گانه‌، شرایط فعلی، وضعیت نیروی انسانی و آینده و افق پیش رو پرداخت.

در پایان کارشناسان سازمان بین‌المللی اکو از پالایشگاه چهارم مجتمع دیدن و با حضور در اتاق کنترل و آزمایشگاه پالایشگاه با مدیران و کارشناسان فازهای 6 و 7 و 8 گفتگو و تبادل اطلاعات کردند.

انتهای پیام/2451/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول