اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان ستاد عتبات عالیات فارس

مسئول جدید ستاد عتبات عالیات لامرد منصوب شد

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد عتبات عالیات استان فارس، عبدالله حیدری‌پور را به عنوان مسئول جدید ستاد عتبات عالیات شهرستان لامرد منصوب کرد.

مسئول جدید ستاد عتبات عالیات لامرد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، بعدازظهر امروز جلسه تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید ستاد عتبات عالیات شهرستان لامرد با حضور امام جمعه لامرد، فرماندار این شهرستان و مسئولان ستاد عتبات عالیات استان فارس در فرمانداری شهرستان لامرد برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه لامرد با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: امروز هر چه داریم از برکت قیام و خون حضرت سیدالشهدا(ع) است و به هر اندازه که در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هزینه کنیم، خداوند صد برابر آن را به ما می‌دهد.

سید علی اصغر هاشمی شهیدی افزود: خیر دنیا و آخرت ما خدمت در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت بوده و تلاش در راه باسازی عتبات عالیات باقیات و صالحات برای انسان است.

فرماندار لامرد نیز با اشاره به اینکه روحیه مذهبی و ولایت‌پذیری مردم لامرد زمینه بسیار خوبی برای مشارکت مردم این شهرستان در امر باسازی عتبات عالیات است گفت: مردم سخاوتمند شهرستان لامرد در حماسه هشت سال دفاع مقدس تمام همت و تلاش خود را برای کمک به جبهه‌ها به کار گرفتند.

محمود صفری اضافه کرد: در حال حاضر نیز در مورد باسازی عتبات عالیات مردم شهرستان لامرد آمادگی کامل دارند.

در ادامه معاون امور شهرستان‌های ستاد عتبات عالیات استان فارس بیان کرد: تاکنون بیش از 50 پروژه کوچک و بزرگ توسط ستاد عتبات عالیات استان فارس در کشور عراق اجرا شده و یا در دست اقدام است.

نادری ادامه داد: پس از تهران، استان فارس دومین استان موفق و فعال در امر باسازی عتبات عالیات است و کارهای تخصصی و هنری عتبات عالیات به استان‌های فارس و اصفهان واگذار شده و به دلیل توانمندی بالای فارس، مسئولیت بازسازی اماکن متبرکه شهر سامرا در کشور عراق به این استان واگذار شده است.

در ادامه این جلسه معاون امور حقوقی ستاد عتبات عالیات استان فارس با بیان اینکه مردم لامرد در هشت سال دفاع مقدس تمام توان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، اظهار داشت: به یقین مردم شهرستان لامرد  این بار نیز برای اهل بیت عصمت و طهارت(ع) کمک می‌کنند.

میرزایی خاطرنشان کرد: باید زمینه‌های لازم را برای مشارکت مردم فراهم کنیم.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه با تقدیر از تلاش‌های محمود حق‌شناس، مسئول پیشین ستاد عتبات عالیات شهرستان لامرد، عبدالله حیدری‌پور به عنوان مسئول جدید این ستاد منصوب شد.

انتهای پیام/ 2448/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول