اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دهلران:

مصلحت کشور باید برگرفته از رضای خدا باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مصلحت کشور باید برگرفته از رضای خدا باشد.

مصلحت کشور باید برگرفته از رضای خدا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی‌محمد احمدی صبح امروز در آیین معارفه معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اظهار داشت: یکی از مباحث مهمی که واکاوی آن با یک نگاه دیگر ضرورت دارد موضوع امنیت و سیاست است.

وی ادامه داد: ما در دهه سوم انقلاب قرار داریم نظام ما به پختگی لازم رسیده و باید بازنگری در نگاهمان نسبت به حوزه سیاسی و امنیتی داشته باشیم.  

* دکترین سیاست در نظام مقدس اسلامی نشات گرفته از دکترین کلام وحی است

این نماینده مجلس اضافه کرد: دکترین سیاست در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشات گرفته از دکترین کلام وحی است.

احمدی تصریح کرد: در چشم‌انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی سه عنصر عزت، حکمت و مصلحت نهادینه شده است. 

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار از مدیران سیاسی این است که رفتار، منش، جهت‌گیری آنها تبلوری از دکترین سیاست در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشات گرفته از دکترین کلام وحی است.

* مدیر سیاسی باید حکیم باشد

وی ادامه داد: مدیر سیاسی باید حکیم باشد، مواجه حکیمانه‌ای داشته باشد، برخورد حکیمانه داشته باشد و این هم در روزهای عادی تبلور پیدا نمی‌کند در روزهای سخت تبلور پیدا می‌کند که استاندار، فرماندار و یا معاون سیاسی چه حکیمی است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ما روزهای سخت را در 33 سال گذشته تجربه کرده و قطعا با چالشی که با نظام سلطه خواهیم داشت و داریم در آینده نیز محتمل خواهد بود.

احمدی تصریح کرد: ما باید حکیمانه رفتار کردن را در حوزه سیاست به عنوان یک مؤلفه اصلی داشته باشیم.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی با انباشت ارزش‌های معنوی است و با تمام نظام‌های سیاسی دنیا متفاوت است.

وی ادامه داد: نظام‌های سیاسی دنیا چه در لیبرالیسم غرب و چه در سوسیالیست شرق انباشت تبانی‌های غیر اخلاقی و مافیایی پشت سر آنهاست اما در نظام الهی خون شهدا انباشت ماست.

این نماینده مجلس اضافه کرد: انتظار بر این است که مدیران ما در حوزه سیاست عزتمندانه برخورد کنند، این عزت در رفتار، گفتار، نگاه و ... باید حاکم باشد.

احمدی تصریح کرد: وقتی فرماندار را می‌بینیم شانیت و شخصیت او باید تبلوری از شخصیت اسلامی و زحمات معمار انقلاب و بسیجیان بی‌ادعا و مردم فداکار و ایثارگر باشد.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مصلحت ما باید منشاء الهی داشته باشد نه منشا‌ سلیقه‌ای و نفسانی.

وی ادامه داد: در مواجه با تمام رخدادهایی که پیش روی ماست چه در بعد ملی و چه در استان باید مصلحت اندیش بود، مصلحتی که باید برگرفته از رضای خدا باشد. اگر رضای خدا در درون آن بود، می‌توانیم ادعا کنیم که سیاست ما سیاست اسلامی است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: پس عزت، مصلحت و حکمت را در دینداری و در قالب گفتمان دینی می‌طلبیم.

انتهای پیام/2246/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول