اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان مانه و سملقان مطرح کرد

اهدای 381 مورد تسهیلات کارگشایی به نیازمندان مانه و سملقان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مانه سملقان از اهدای 381 مورد تسهیلات کارگشایی به مددجویان و نیازمندان این نهاد خبر داد.

اهدای 381 مورد تسهیلات کارگشایی به نیازمندان مانه و سملقان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان‌شمالی، رحمت‌الله براتیان اظهار کرد: این نهاد در راستای رفع مشکلات معیشتی مددجویان طی امسال یک میلیارد و 961 میلیون ریال اعتبار برای ارائه تسهیلات کارگشایی به افراد نیازمند و زیر پوشش هزینه کرده است.

وی در خصوص نحوه اختصاص این تسهیلات به متقاضیان افزود: مددجویان و نیازمندانی که به خاطر نیاز مالی و معیشتی با مشکلات مقطعی مواجه می‌شوند بعد از مراجعه به امداد مطابق ضوابط در راستای مرتفع‌شدن مشکلات آن‌ها اقدام صورت می‌گیرد.

براتیان سقف پرداختی تسهیلات کارگشایی این نهاد را تا 5 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه و با بازپرداخت طولانی مدت در اختیار افراد قرار می‌گیرد .

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان مانه سملقان تصریح کرد: اعتباراتی که برای این خدمت هزینه می‌شود از دو محل اعتبارات دولتی و کمیته امداد اختصاص می یابد.

وی اظهار کرد: از مجموع مبلغ اختصاص یافته، 995 میلیون ریال از محل اعتبار دولتی و 31 میلیون ریال از محل اعتبارات امداد هزینه شده است.

براتیان تصریح کرد: این نهاد همچنین در مدت مشابه سال گذشته به هزار و 924 نیازمند وام کار گشایی پرداخت کرد که مبلغی بالغ بر چهار میلیارد و 553 میلیون ریال اعتبار در این زمینه هزینه شد.

انتهای پیام/63001/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول