اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری فریدونکنار خبر داد

برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: عضو شورای اداری فریدونکنار از برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی کاناپولوی جمهوری اسلامی ایران در دهفری فریدونکنار خبر داد.

برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی در فریدونکنار

ولی فضلی مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در فریدونکنار گفت: بخش دهفری با سطح زیر کشت 2 هزار و 400 هکتار نقش عمده‌ای در تولید برنج مرغوب شهرستان فریدونکنار دارد.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی گسترده‌ای در روستاهای بخش دهفری اجرایی شده که از برجسته‌ترین آنها می‌توان به احیای فعالیت‌های مختلف و حضور مستمر در مراسم ملی و مذهبی اشاره کرد.

بخشدار دهفری فریدونکنار با تاکید بر لزوم تقویت کانون فرهنگی و هنری مساجد، خواستار توجه به بهسازی مساجد و زیبا سازی آن شد و گفت: استفاده از فضای مساجد برای مطالعه کتب علمی دینی فرهنگی  و تبادل آداب و اندیشه‌ها انجام می‌شود.

عضو شورای اداری فریدونکنار از برگزاری جلسات ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی و تشریح وظایف دهیاران درمورد برگزاری مراسم فرهنگی گوناگون، دیدار با جانبازان و اهتمام در رسیدگی به امور روزمره آنان و رفع مشکلات در حد توان و حمایت از نخبگان علمی و ورزشی خبر داد.

بخشدار دهفری فریدونکنار افزود: در زمینه ورزشی جلسه شورای ورزشی بخش جهت تبیین سیاست‌های ورزشی برگزار شد و در این راستا برگزاری مسابقات گسترده ورزشی در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوومیدانی، تنیس روی میز و شنا با استقبال مردم را داشتیم.

مقصودی ادامه داد: تیم قایقرانی کاناپولوی کشوری که در روستاهای مهلبان و بنه کنار اردوی آمادگی داشته، مورد حمایت ویژه قرار گرفت و هماهنگی و تشریح وظایف دهیاران مبنی بر ارائه شناسنامه ورزشی روستا از دیگر برنامه‌های بخش بوده است.

وی بر لزوم ارتباط نزدیک با ورزشکاران بخش و رسیدگی به امور ورزشی عشایری، برگزاری مسابقات چند جانبه و مسابقات بسیجیان و رقابت‌های ورزشی در مناسبت‌ها تاکید کرد.

‌انتهای پیام/86003/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول