اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌‌شرقی:

بالا رفتن سن ازدواج در جامعه اسلامی قابل تأمل است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بالا رفتن سن ازدواج و عدم ازدواج برخی افراد در جامعه اسلامی ما اقتضا می‌کند حتما در این خصوص تامل شود.

بالا رفتن سن ازدواج در جامعه اسلامی قابل تأمل است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمدعلی نصرتی در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان، افزود: مردم تحمل روش‌‌های گذشته را ندارند و باید از علوم و فنون روز برای خدمت‌رسانی به آنها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه هر سازمانی برای موفقیت به راهبرد و هدف‌گذاری نیاز دارد، خاطرنشان کرد: ارزیابی عملکردها، استفاده از نظرهای بیرونی، تخصص نیروهای کار و مشارکت بین‌بخشی از عوامل موفقیت در اجرای وظایف دستگاه‌هاست.

نصرتی با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کشور توسط اداره کل ثبت‌احوال آذربایجان‌شرقی از تلاش‌های صورت گرفته در این خصوص قدردانی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آمار را مبنای تصمیم‌گیری و تعیین اولویت‌ها دانست و افزود: برای استفاده صحیح از منابع نیاز به آمار و اطلاعات داریم و اگر اطلاعات به‌روز و صحیح در دست نباشد مانند این است که بدون تشخیص بیماری اقدام به نسخه‌پیچی کنیم.

معاون سیاسی استاندار با تاکید بر تجزیه و تحلیل آمار برای آسیب‌شناسی مسائل اجتماعی خاطرنشان کرد: یکی از این موارد بالا رفتن سن ازدواج و عدم ازدواج برخی افراد است که شأن جامعه اسلامی ما اقتضا می‌کند حتماً در این خصوص تامل شود.

وی تصریح کرد: باید این باور در جامعه به وجود بیاید که زمینه برای عمل به این سنت حسنه فراهم است.

نصرتی با بیان اینکه باید نسبت به آمار طلاق نگران باشیم، افزود: طلاق منفورترین حلال الهی و سرمنشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و وقوع آن گرفتاری‌های عدیده و ناگواری را دامنگیر زندگی فردی و اجتماعی می‌کند.

وی با تاکید بر تعریف راهکارهای عملی برای تحکیم بنیان خانواده اظهار داشت: این امر با هدف‌گذاری درست، استفاده صحیح از امکانات، آگاهی‌بخشی به مردم و جلب اعتماد عمومی به برنامه‌های کارگزاران میسر می‌شود. 

انتهای پیام/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول