اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مشعل و رمضان عبدالله:

در صورت پایبندی دشمن به آتش‌بس به آن پایبند خواهیم بود/برای دفاع از ملت آماده‌ایم

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کردند که پیروزی مقاومت غزه بیانگر اراده فولادین ملت فلسطین است که هرگز در برابر ابزار و آلات جنگی صهیونیست‌ها با هر قدرت و توانی که باشد، نخواهد شکست.

در صورت پایبندی دشمن به آتش‌بس به آن پایبند خواهیم بود/برای دفاع از ملت آماده‌ایم

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، «خالد مشعل» در کنفرانس خبری مشترک با «رمضان عبدالله شلح» گفت: همه ملت ما مقاومت می‌کرد اگر چه مردم فلسطین در نوار غزه قربانی‌هایی داد و پایداری و شجاعت از خود نشان داد اما شهرهای کرانه باختری در کنار ما مقاومت می‌کرد همچنانکه مردم ما در اراضی اشغالی سال 1948 و همه فلسطینیان در نقاط مختلف در کنار مقاومت بودند.

مشعل بر ضرورت پایان دادن به دودستگی و اختلافات تاکید کرد و گفت که گزینه سیاسی و دیپلماتیک مطرح است اما مقاومت نیز برای گفت‌وگو و مذاکره مهم است.

وی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را به تسریع در تحقق آشتی ملی و پایان دادن به دودستگی و اختلافات فراخواند.

از سوی دیگر «رمضان عبدالله» بر حق ملت فلسطین در مقاومت تاکید و تصریح کرد: آنچه برای دشمن اسرائیلی رخ داد شکست استثنائی برای نتانیاهو و دولت وی است و مقاومت بر اساس تمامی معیارها پیروز شد؛ موشک‌های ما به تل‌آویو و قدس رسید و آنچه اتفاق افتاد یک پیروزی تاریخی برای ملت فلسطین و مبارزات و مقاومت آن است.

وی تاکید کرد: مقاومت فلسطین و ملت آن قدرتی دارند که رژیم اشغالگر نمی‌تواند آن را برآورد کند.

رمضان عبدالله همچنین از ایفای نقش مصر مبنی بر ایستادن در کنار ملت فلسطین و حمایت‌های مرسی و رئیس سازمان اطلاعات مصر قدردانی کرد و افزود: ما به مصر تضمین‌هایی دادیم اما پایبندی ما به توافقنامه آتش‌بس به اندازه‌ای است که دشمن به آن پایبند باشد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول