اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سفیر فلسطین خواستار اعمال فشار اوکراین بر اسرائیل شد

خبرگزاری فارس: سفیر فلسطین در اوکراین از مقامات کی‌یف درخواست کرد تا به خاطر دفاع از مردم فلسطین و توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه بر اسرائیل برای توقف عملیات نظامی در این منطقه فشار وارد کند.

سفیر فلسطین خواستار اعمال فشار اوکراین بر اسرائیل شد

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، فلسطین از اوکراین خواست تا در کنار همه جامعه بین الملل به اسرائیل فشار وارد کند تا عملیات نظامی خود در نوار غزه را متوقف کند. فلسطین همچنین خواستار ارائه فوری کمک‌های انسان دوستانه اوکراین به نوار غزه شد.

"محمد الاسد" سفیر فلسطین در کی‌یف روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: ما رسما از "ویکتور یانوکوویچ" رئیس‌جمهوری اوکراین در خواست کرده‌ایم تا در کنار سایرکشورهای جامعه بین الملل برای دفاع از مردم فلسطین و توقف تجاوز اسرائیل به نوار غزه بر مقامات تل آویو برای توقف عملیات نظامی در این منطقه فشار وارد کند.

سفیر فلسطین همچنین با یادآوری اینکه تشکیلات خودگردان فلسطین در تاریخ 29  نوامبر از سازمان ملل متحد خواسته است تا درخواست برای به رسمیت شناختن وضعیت عضویت دائم فلسطین در این سازمان را به رسمیت بشناسد، گفت: ما از دولت اوکراین درخواست کرده‌ایم تا از این تلاش فلسطین هم حمایت کند.

این دیپلمات بلندپایه ضمن اشاره به اینکه این امکان وجود دارد که اسرائیل عملیات نظامی زمینی علیه نوار غزه را آغاز کند، خواستار ارائه کمک‌های انسان دوستانه دولت اوکراین به مردم نوار غزه، به ویژه ارسال تجهیزات پزشکی و دارویی شد.

انتهای پیام/آ.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول