اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاردار سابق ایران در هند:

امام راحل فرهنگ محرم را عملیاتی کرد

خبرگزاری فارس: کاردار سابق ایران در هند گفت: امام راحل فرهنگ محرم را در جامعه کاربردی و عملیاتی کرد.

امام راحل فرهنگ محرم را عملیاتی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد جاویدان‌فر چهارشنبه‌شب در یادواره شهدای تاکسیرانی این شهرستان جایگاه امروز کشور و نظام جمهوری اسلامی را به برکت ماه محرم و افکار امام راحل دانست.

وی افزود: افکار، معنویت و شخصیت امام راحل جریانی را در دنیا به وجود آورده که موجب حیرت و درماندگی استکبار شده، لذا از هر راه نفوذی برای ضربه زدن وارد می‌شوند.

این کارشناس سیاسی حیرت و هراس ایجاد شده در دل دشمن را از وعده‌های الهی ذکر و خاطرنشان کرد: اگر دشمن بتواند به یک فکر واحد برسد و مسائل کشور را تجزیه و تحلیل کند، حمله نظامی می‌کند اما دشمن از این امر ناتوان است.

وی با تشریح خیزش‌ها و قیام‌ها علیه آمریکا در سراسر دنیا تصریح کرد: پیشرفت‌ها و دستاوردهای ملت ایران زمینه الگوسازی دیگر ملت‌ها را از آن فراهم کرده و موجب بیداری و قیام آنها علیه استکبار و خطر بزرگی برای آنها گردیده است.

جاویدان‌فر با تاکید بر لزوم بیداری و هوشیاری ملت در برابر فتنه‌ها و دسیسه‌های مختلف دشمن بیان داشت: دشمن با روش‌های مختلف و با به‌کارگیری افراد توانمند به دنبال رسوخ در فقه پویای شیعه و رخنه در نظام جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به آنان است.

وی راه مقابله با دشمن را در چنگ زدن به ریسمان اقتدار نظام اسلامی عنوان و تاکید کرد: فعالیت جریان‌های داخلی ادامه دارد و فتنه هنوز وجود داشته و خواهد داشت و تنها امکان دارد جنس آن عوض شود، لذا دقت و هوشیاری جامعه را می‌طلبد.

کاردار سابق ایران در هند با اشاره به خوار شمردن آمریکا توسط امام راحل در زمانی که بر دنیا مسلط بود اظهار داشت: زمانی که امام فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، برای بسیاری قابل درک نبود و امکان فهم این احکام امام برای آنها میسر نبود.

جاویدان‌فر با تشریح چگونگی تشکیل جامعه آمریکا بیان داشت: اگر آمریکا در دنیا جنگی ایجاد نکند و عامل فتنه نشود پایه‌هایش سست می‌گردد و به هم می‌ریزد.

برگزاری کلیپ، نماهنگ، مرثیه‌خوانی توسط مداحان اهل بیت و تقدیر از 5 راننده نمونه تاکسی از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای تاکسیرانی کاشان بود.

سازمان تاکسیرانی کاشان 20 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول