اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام‌ حسن‌ مجتبی (ع) قزوین:

بسیجی پیرو مکتب عاشورا است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه امام‌ حسن‌ مجتبی (ع) شهرستان قزوین گفت: عاشورا اوج فداکاری و ایثار است و دنیای امام‌ حسین (ع) و یاران با وفایش را با همین دو خصیصه فداکاری و ایثار می‌شناسند.

بسیجی پیرو مکتب عاشورا است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی در نشست خبری که در سالن جلسات سپاه ناحیه قزوین با حضور اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بسیج در سپاه ناحیه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بسیج افتخار دارد که پیرو خط و مکتب عاشورا است.

وی با تأکید بر اینکه قیام امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده، یادآور شد: تقارن هفته بسیج و امر به معروف و نهی از منکر با دهه اول محرم وظیفه همه ما را در قبال احیای این فریضه و سنت الهی در جامعه چند برابر می‌کند.

کاظمی تصریح کرد: عاشورا اوج فداکاری و ایثار است و دنیا امام حسین (ع) و یاران باوفایش را با همین دو خصیصه ارزشمند فداکاری و ایثار می‌شناسد.

فرمانده سپاه ناحیه قزوین با اشاره به اینکه بیش از یک هزار برنامه برای هفته بسیج در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: فضاسازی فرهنگی ایام محرم الحرام، همایش مشترک ائمه جمعه و فرماندهان مقاومت بسیج، همایش توجیهی مداحان، دیدار با خانواده محترم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و برگزاری یادواره شهدا بخشی از این برنامه‌هاست.

وی دیگر برنامه‌های هفته بسیج را برگزاری نهضت روشنگری با موضوع اقتصاد مقاومتی، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی هنری، برگزاری مسابقات ورزشی، اجتماعی و هنری، تقدیر از بسیجیان نمونه حلقه صالحین، پیاده‌روی بسیجیان، همایش رهپویان حسینی، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری رزمایش‌های مختلف، تجلیل از الگوهای صبر و استقامت و برگزاری همایش حجاب عنوان کرد.

انتهای پیام/2667/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول