اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جمعیت ایثارگران:/2

مبنای اصولگرایی ماهیت انقلاب است و باید محور فعالیت اصولگرایان باشد

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت ایثارگران مبنای اصولگرایی را ماهیت انقلاب اسلامی دانست و گفت:‌ اصولگرایی باید محور اصولگرایان باشد، نه ادعای اصولگرایی.

مبنای اصولگرایی ماهیت انقلاب است و باید محور فعالیت اصولگرایان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حسین فدایی صبح امروز در میان جمعیت رهپویان اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: خط سازش اصل فریب را با پذیرش ظاهری ارزش‌های اسلامی دنبال می‌کند.

وی افزود: وابستگی و وادادگی‌های خط سازش به غرب و آمریکا و تمام دشمنان انقلاب اسلامی سبب جرأت‌مندی آنان در برابر انقلاب اسلامی شد.

فدایی با اشاره به انتخابات دوم سال 86 خاطرنشان کرد:‌ بنابه فرموده رهبر معظم انقلاب انتخابات دوم سال 86 حماسه‌ای بی‌نظیر بود چرا که با وجود تفکراتی مبنی بر نفوذ خط سازش بر مردم و حضور کمرنگ ایرانی پای صندوق رای، حضور پرشور مردم جوابی دندان شکی به نفاق خط سازش بود.

دبیر کل جمعیت ایثارگران تاکید کرد: ماهیت کودتاگری خط سازش و جریان‌های منافق انقلاب در 18 تیرماه 87 بر همگان افشا شد و به وضوح نشان دادند که پایداری خط سازش در گرو وابستگی به نظام سلطه است.

فدایی مبنای اصولگرایی را ماهیت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اصولگرایی باید محور اصولگرایان شود نه ادعای اصولگرایی.

وی یادآور شد:‌ اصولگرایان واقعی جوانان بی‌آلایشی بودند که در فتنه 88 مردانه ایستادند و فضایی برای نمایش خط سازش و نفاق‌های آنان خالی نگذاشتند.

دبیر کل جمعیت ایثارگران در ارتباط با محور اصولگرایان گفت:‌ جریان اصولگرایی در اوج حضور خط سازش به منزله احیای آرمان‌های انقلاب بود و اکنون اصولگرایی باید مسیر خود را در جهت ماهیت انقلاب اسلامی و جاودانگی آرمان‌های امام ادامه دهد.

فدایی با اشاره به وظیفه خطیر مسلمان ایرانی در عصر حاضر اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی فعالیت خط سازش در حال حاضر دامن زدن به التهابات اقتصادی و ایجاد فضای دوقطبی فقر و غنا در کشور است.

وی افزود: فعالیت خط سازش در تمام ادوار و در هر ساختاری مبتنی بر اعلام ناکارآمدی دین و ولایت در اداره کشور، ایجاد اختلاف میان روحانیت، امت، فرصت‌سازی برای دشمن، سیاه ‌نمایی و فرافکنی می‌باشد.

دبیر کل جمعیت ایثارگران در این راستا اذعان داشت:‌ خط سازش به دنبال ایجاد مفاهیم جدیدی برای تزریق به اسلام و تحت شعاع قرار دادن جایگاه ولایت فقیه در حکومت اسلامی است.

فدایی یادآور شد: مختصات مشترک خط سازش در تمام ادوار حاکی از تلاش آنها برای تحقیر و نابودی جایگاه مرجعیت و روحانیت در میان مردم بوده است.

وی با بیان شریعت مانع رسیدن به حقیقت است گفت: این جمله یکی از مختصات یاد شده است که در تفسیر آن ارتباط مستقیم با حق را توصیف و حضور مرجعیت، روحانیت و ولایت فقیه را در این بین مانع کمال و تعالی و دستیابی به حقیقت می‌داند.

دبیر کل جمعیت ایثارگران تاکید کرد: اسلام منهای روحانیت و جدایی دین از سیاست از دیگر اهداف و شاخص‌های برنامه فتنه‌انگیز خط سازش و جریان‌های ضدانقلاب به شمار می‌رود.

فدایی خواستار همگرایی و یکپارچگی در برابر خیانت‌های منافقین شد و تصریح کرد: در عصری که منافقین و خط سازش به دنبال ایجاد اختلاف و تشنج‌زایی در فضای داخلی کشور هستند، مهم‌ترین راه مقابله با آنها همگرایی، یکپارچگی و تبعیت از ولایت فقیه است.

انتهای پیام/صا10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول