اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اعلام کرد

ضرورت استمرار فرهنگ‌سازی رعایت بهداشت محیط در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان بر ضرورت استمرار و فرهنگ‌سازی برای رعایت بهداشت محیط در استان تاکید کرد.

ضرورت استمرار فرهنگ‌سازی رعایت بهداشت محیط در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده سه‌شنبه‌شب در کارگروه امنیت و سلامت مواد غذایی استان اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ رعایت بهداشت محیط لازمه داشتن جامعه‌ای سالم و به دور از بیماری است و باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.

وی همکاری مسئولان و هماهنگی آنها برای مشارکت مردم در زمینه رعایت بهداشت محیط را مورد تاکید قرار داد و افزود: اطلاع‌رسانی درست به مردم و شفاف‌سازی اقدامات در این زمینه موثر است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه برای رفع مشکلات بهداشتی شهری و روستایی استان اعتبارات زیادی لازم است، اما می‌توان با همکاری مسئولان، فرمانداران، بخشداران و توجیه دهیاران بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان یادآور شد: رفع مشکلات نیاز به مدت زمان طولانی دارد و نمی‌توان در مدت کوتاهی شاهد رفع تمامی مشکلات بود.

حسن‌زاده همچنین به ظرفیت بالای کشتارگاه صنعتی سنندج برای کشتار دام اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نصف ظرفیت این کشتارگاه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و شهرستان‌ها می‌توانند از این کشتارگاه استفاده کنند.

وی دفع درست زباله، توجه به شبکه‌های فاضلاب شهری و روستایی، توجه به بهداشت حاشیه‌ شهر سنندج و سایر مباحث بهداشتی را ضروری خواند و لازمه این مهم را استفاده و بهره‌گیری از توان مسئولان ذیربط و همکاری متولیان امر دانست.

وی در پایان سخنان خود برگزاری نشست‌ها و جلسات متداوم برای رفع مشکلات و جلوگیری از ازدیاد آن را نیز مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه بیشتر به این مهم شد.

در این جلسه اعضا نظرات و پیشنهادات خود را برای رفع مشکلات بهداشتی سنندج و سایر شهرستان‌ها ارائه دادند.

انتهای پیام/79007/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول