اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره اوقاف و امور خیریه دزفول خبر داد

برگزاری 5 خیمه معرفت در دزفول

خبرگزاری فارس: معاون اداره اوقاف و امور خیریه دزفول از برگزاری 5 خیمه معرفت در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: مقدمات برگزاری این خیمه‌ها فراهم شده است.

برگزاری 5 خیمه معرفت در دزفول

قدرت‌الله سروشیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: در ایام محرم تدارک برگزاری پنج جلسه خیمه معرفت دیده شده و شرکت برای عموم مردم در این مراسم آزاد است.

وی افزود: طرح خیمه‌های معرفت با حضور مبلغان اعزامی از حوزه علمیه قم در دزفول با محوریت پاسخگویی به شبهات دینی و اجتماعی به مدت 10 روز در حرم آستانه متبرکه سبزقبا برگزار می‌شود.

معاون اوقاف و امور خیریه دزفول خاطر نشان کرد: تلاش شده است در این خیمه‌های معرفت موضوعاتی برای مباحث انتخاب شود که مورد نیاز روز جامعه است از این رو پیش بینی می شود خیمه‌های معرفت در این شهرستان با استقبال زیادی مواجه گردد.

سروشیان تأکید کرد: دراین خیمه‌ها  شش کارشناس مختلف اعم از مسائل اعتقادی و ادیان و احکام شرعی، ازدواج، خانواده و کودک حضور دارند.

معاون اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دزفول تاکید کرد: کارشناسان و مبلغان برای مشاوره و راهنمایی در مسائل تعیین شده آماده پاسخگویی به شبهات و ارائه راهکار و مشاوره خانواده و ازدواج به متقاضیان هستند.

سروشیان از برگزاری نمایشگاه چند رسانه‌ای و عکس و نقاشی کودک نیز در این خیمه‌ها خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها نیز در کنار خیمه‌های معرفت در آستانه متبرک سبزقبا برپا می‌شوند.

انتهای پیام/72006/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول