اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

فرهنگ عاشورا رمز مقابله با تهاجم سیاسی و اقتصادی دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: در مقابله با هجمه سنگین دشمن در جبهه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی باید بر فرهنگ عاشورا تکیه کنیم.

فرهنگ عاشورا رمز مقابله با تهاجم سیاسی و اقتصادی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری امروز در همایش بزرگ بصیرت بسیج در امتداد عاشورا که از سوی سازمان بسیج کارمندان سپاه علی‌بن‌ابیطالب و با حضور منوچهر متکی و جمعی زیادی از کارمندان بسیجی در تالار آب شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد در سخنانی فرهنگ بسیجی را الهام گرفته از فرهنگ عاشورا دانست و گفت: ارتباط بسیجیان با عاشوراییان یک ارتباط تنگاتنگ و همه جانبه است.

وی با بیان اینکه بسیجی یعنی عاشورایی خاطر نشان کرد: همه ما نسبت به فرهنگ عاشورا و حماسه خونین امام حسین(ع) مدیون هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه فرهنگ عاشورا یکی از سرمایه‌های اصلی است، تصریح کرد: فرهنگ عاشورا نه تنها سرمایه بلکه همواره پشتیبان ما بوده است.

وی یادآور شد: ما با اتکای به فرهنگ عاشورا با رژیم منحوس پهلوی مبارزه کردیم و انقلاب را به ثمر رساندیم و در هشت سال دفاع مقدس نیز به برکت همین فرهنگ تعالی‌بخش مبارزه کردیم.

عرب‌انصاری با بیان اینکه امروز نیز در مقابله با هجمه سنگین دشمن در همه جبهه‌ها اعم از فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با تکیه بر فرهنگ عاشورا مقاومت کردیم، ابراز داشت: انس ما با امام حسین(ع) و استفاده ما از فرهنگ عاشورایی ما را در تحکیم مبانی انقلاب و حفظ ارزش‌ها و تداوم آن کمک می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایامی که در آن قرار داریم ایام امام حسین(ع) و ایامی متعلق به بسیج و بسیجیان غیرتمند است، اظهار کرد: بسیج مسیر سرخ عاشورا را در این عصر حساس مجددا احیا کرد و احیای فرهنگ عاشورا منجر به احیای تفکر اسلام ناب محمدی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه امروز مکتب حیات‌بخش اسلام مکتب الهام‌بخش و امیدبخش است، افزود: ما به برکت این فرهنگ، فرهنگ انتظار را تبیین کردیم و در معرض مردم و در مسیر حرکت معنوی و دینی مردم قرار دادیم.

وی با بیان اینکه امروز بحمدالله فرهنگ مهدویت و انتظار افق آینده و دسترس مردم دنیا است خاطر نشان کرد: همه کسانی که به دنبال حق و حقیقت هستند متوجه این حرکت معنوی و دینی ما شدند که در این ارتباط بسیجیان غیرتمند ما سهم عمده‌ای دارند.

عرب‌انصاری با اشاره به اینکه به فضل الهی امروز در بند دولت و در هسته اجرایی استان بسیجیان موج می‌زنند و سهم عمده دارند، یادآور شد: اگر امروز رشد و پیشرفت در استان قم فزاینده است و قدم‌های بلندی در مسیر رشد و پیشرفت قم برداشته شده به دلیل تعصب دینی، غیرت، انسجام، دلسوزی و حضور در صحنه بسیجیان است.

انتهای پیام/2258/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول