اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شیروان خبر داد

انهدام باند سارقان حرفه‌ای لوازم خودرو در شیروان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شیروان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با 32 فقره سرقت خبر داد.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای لوازم خودرو در شیروان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان‌شمالی، قاسمعلی یوسفخانی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان شیروان و ایجاد جو بدبینی در بین مردم، بلافاصله اکیپی از مأموران مجرب پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمر و آگاه‌سازی مالباختگان، در نهایت سارقان با یکی از مالباختگان تماس گرفته و اذعان داشتند که در قبال پول، حاضرند تمامی مدارک را تحویل دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان افزود: مأموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در نهایت موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهمان در ابتدا خود را با هویت جعلی معرفی کردند که پس از انگشت‌نگاری هویت واقعی آن‌ها ( ج.س 24 ساله - ز.الف23 ساله) مشخص شد.

یوسفخانی اظهار کرد: متهمان در بازجویی به عمل آمده به 32 فقره سرقت محتویات داخل خودروها با همدستی فرد دیگری به هویت «ح.ن» اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی به عمل آمده از منزل سارقان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، انواع پخش خودرو، فلش مموری و مدارک انواع خودرو، گواهی‌نامه، عابر بانک، کارت سوخت و غیره کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/63001/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول