اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی رودسر:

مناسب‌سازی اماکن عمومی رودسر ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی رودسر با انتقاد از مناسب‌سازی نشدن اماکن عمومی و معابر بسیاری از اداره‌های این شهرستان برای معلولان، انجام این اقدام را مورد تاکید قرار داد.

مناسب‌سازی اماکن عمومی رودسر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، مهدی قنبری صبح امروز در جلسه مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی برای معلولان در محل فرمانداری این شهرستان اجرا نشدن مناسب‌سازی معابر رودسر برای معلولان را مورد انتقاد قرار داد.

وی با بیان اینکه یک معلول مانند انسان سالم دارای نیازمندی‌های روزمره است، مناسب‌سازی اماکن عمومی و اداره‌ها برای سهولت تردد معلولان را مهم دانست.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از اداره‌ها حتی یک رمپ و یا حتی سطح شیب‌داری برای عبور و مرور معلولان ندارند، افزود: اگر هم داشته باشند قابل استفاده نیست.

وی ادامه داد: نبود فضای مناسب برای تردد معلولان در بیشتر مساجد و اماکن مقدسه، پاساژها و پیاده‌روها به خوبی مشاهده می‌شود که این مسئله یک مانع جدی بوده و عملا موجب بروز مشکلات بسیاری برای معلولان و جانبازان سرافراز می‌شود که روزی تمام توان و جان خود را در راه انقلاب هزینه کردند.

 قنبری از تمام مدیران و دست‌اندرکاران مربوطه خواست تا با کمک یکدیگر رودسر را شهرستانی بدون مانع برای معلولان در سطح کشور مطرح کنند و نشان دهند که برای آنها ارزش قایل هستند.

انتهای پیام/84001/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول