اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج کارگری و کارمندی آذربایجان‌شرقی

بسیج تفکر پویای عاشورایی است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج کارگری و کارمندی آذربایجان‌شرقی گفت: تفکر بسیجی از مکتب حیات‌بخش عاشورا و سیدالشهدا(ع) نشات گرفته است.

بسیج تفکر پویای عاشورایی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی بعدازظهر امروز در آیین معارفه فرمانده جدید حوزه چهار بسیج شهرداری، بر لزوم اشاعه و ترویج فرهنگ و ارزش‌های بسیج و شناساندن هرچه بیشتر خدمات و رشادت‌های این لشگر مخلص و بی‌ادعای نظام به نسل حاضر تأکید کرد.

فرمانده بسیج کارگری و کارمندی استان در ادامه بسیج را یادگار گران‌سنگ بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: امام راحل با دوراندیشی و تدبیر خویش، دستور تشکیل بسیج را صادر کردند و از آن زمان تاکنون بسیج در تمام حوزه‌ها اعم از دفاعی، فرهنگی، سازندگی و اعتقادی نقش محوری و پیش‌قراول نظام را ایفا کرده است.

رضوانی تصریح کرد: تفکر بسیجی یک تفکر عاشورایی و مبتنی بر مکتب امام حسین(ع) است و این تفکر را در دانشگاه‌های جنگ آموزش نمی‌دهند بلکه قرآن و مکتب امام حسین(ع) آن را آموزش می‌دهد و اگر دل با خدا باشد و اذن و رضای خدا باشد.

پورجمشیدیان در عین حال با اشاره به نقش و تأثیر حاکمیت تفکر بسیج در سطح جامعه و آحاد کشور خاطرنشان کرد: حاکمیت تفکر بسیجی در بین مردم به ویژه مسئولان تأثیر خود را در ارائه خدمات صادقانه، موثر و شبانه‌روزی به مردم نشان داده است و در این میان مدیریت شهری به ویژه شهرداری تبریز به واسطه حضور پررنگ مدیران و چهره‌های شاخص و ارزشی، از جمله موفق‌ترین نهادهای خدماتی به شمار می‌رود.

وی ابراز امیدواری کرد با تکیه بر تفکر و روحیه بسیجی، شهرداری تبریز در ارائه خدمات مناسب به شهروندان موفق‌تر از پیش عمل کند.  

خاطرنشان می‌شود در این مراسم که سرهنگ علی‌پور فرمانده حفاظت و اطلاعات سپاه استان نیز حضور داشت سرهنگ زین‌العابدین‌زاده به عنوان فرمانده جدید حوزه 4 بسیج شهرداری تبریز جانشین سرهنگ علی‌زاده شد. 

انتهای پیام/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول