اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه آهن‌آلات مشهد:

قیمت آهن در بازار مشهد سیر نزولی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آهن‌آلات مشهد گفت: قیمت آهن‌آلات با گذشت 2 ماه از فصل پاییز همچنان روند نزولی خود را طی می‌کند.

قیمت آهن در بازار مشهد سیر نزولی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا عطایی صانعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی و نزدیک شدن به فصل سرما، مرحله سفت‌کاری اکثر ساختمان‌ها به پایان رسیده و تقاضا برای آهن‌آلات در بازار مشهد کاهش یافته است.

عطایی صانعی، میزان عرضه آهن‌آلات را بیشتر از تقاضا اعلام و افزود: علاوه بر کاهش تقاضا برای آهن‌آلات، اعلام ممنوعیت صادرات شمش و همچنین امکان صادرات آهن‌آلات با پرداخت عوارض سبب کاهش قیمت این محصول در روزهای گذشته شده است.

وی با اشاره به نقش ویژه صادرات در بهبود اقتصاد کشور عنوان کرد: رونق صادرات غیرنفتی همواره بهبود تولید و افزایش کارآفرینی را به دنبال داشته است، لذا ممنوعیت یا محدودیت صادرات کالا باید با برنامه‌ریزی صورت می‌گرفت.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آهن‌آلات مشهد ادامه داد: واردات کالاهای غیراستاندارد به کشور علاوه بر ضربه زدن به تولیدکنندگان، ضایع شدن حقوق مصرف‌کنندگان را نیز دربردارد؛ بنابراین دولت باید با واردات کالاهای غیراستاندارد نیز برخورد جدی کند.

عطایی صانعی گفت: در حال حاضر هر شاخه تیرآهن 14 در بازار مشهد به قیمت286 هزار تومان، تیرآهن 16 به قیمت 334 هزار تومان و تیرآهن 18 به قیمت363 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول