اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی:

پرندگان وحشی تا 15 اسفندماه شکار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی در خصوص زمان صدور پروانه عادی شکار پرندگان وحشی گفت: زمان صدور این پروانه از اول آبان‌ تا 15 اسفندماه بوده و مدت اعتبار پروانه از تاریخ صدور پروانه تا دو ماه بعد است.

پرندگان وحشی تا 15 اسفندماه شکار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک رئیسی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: زمان صدور پروانه عادی صید ماهی با قلاب تا 15 اسفند‌ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به مدت اعتبار این پروانه‌ها گفت: مدت اعتبار پروانه صید ماهی با قلاب دو ماه از تاریخ صدور پروانه تعیین می‌شود. 

رئیسی خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند همه روزه ولی به شرط رعایت تعداد مجاز صید در هر سفر پنج قطعه ماهی، اقدام به صید کنند. 

وی با اشاره به صدور پروانه صید ماهی با تور گفت: صدور پروانه صید ماهی با تور تا پایان بهمن‌ماه ادامه دارد.

رئیسی افزود: مدت اعتبار پروانه از زمان صدور پروانه صید ماهی با تور تا پایان بهمن‌ماه است و افراد می‌توانند تنها در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه با تعداد مجاز صید در هر سفر 30 قطعه ماهی اقدام به صید کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی زمان صدور پروانه شکار خوک وحشی (گراز) را برای اقلیت‌های دینی 15 اسفند‌ماه اعلام کرد و گفت: مدت اعتبار این پروانه سه روز از تاریخ صدور پروانه بوده و تعداد مجاز شکار یک راس در ازای هر پروانه است.

وی در خصوص زمان صدور پروانه عادی پرندگان وحشی خاطر‌نشان کرد: زمان صدور این پروانه از اول آبان‌ماه تا 15 اسفندماه بوده و مدت اعتبار پروانه از تاریخ صدور پروانه تا دو ماه بعد است. 

رئیسی روزهای مجاز شکار برای این شکار را پنجشنبه و جمعه اعلام کرد و گفت: تعداد مجاز شکار در هر روز چهار قطعه بوده و امسال پروانه‌های شکار پرندگان خشک‌زی و آبزی مجزا صادر می‌شود و فقط شامل افراد بومی استان است.

رئیسی افزود: زمان آغاز صدور پروانه انتفاعی شکار خرگوش، تشی و شکار خرگوش با تازی از اول آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا پایان بهمن‌ماه سال است.

وی گفت: مدت اعتبار این پروانه یک ماه از تاریخ صدور تعیین و روزهای مجاز شکار یکشنبه و دوشنبه است. 

رئیسی خاطرنشان کرد: حداکثر تعداد شکار در هر مسافرت سه سر خرگوش است و فقط برای افراد بومی و اقلیت‌های مذهبی در اداره کل صادر می‌شود. 

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول