اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

کشورهای عربی و ترکیه در زمین دشمن بازی می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای عربی و ترکیه در شرایط کنونی تنها در زمین دشمن بازی می‌کنند و چراغ سبز برای رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.

کشورهای عربی و ترکیه در زمین دشمن بازی می‌کنند

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: ترکیه و کشورهای عربی در منطقه نقش واقعی خود را ایفا نمی‌کنند و به این دلیل رژیم صهیونیستی به خود اجازه می‌دهد که به نوار غزه حمله کند و دست به کشتار وسیع بزند و در این باره حاکمان در این کشورها باید پاسخ‌گو باشند.

وی افزود: کشورهای عربی نیز در این زمینه موضع سکوت را پیشه می‌کنند و اجازه می‌دهند که در سایه این سکوت، رژیم صهیونیستی هر اقدام تروریستی را در منطقه انجام دهند و این خود جای تاسف است.

پاپی‌زاده خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال خاموش کردن قدرت حماس است اما باید مطمئن باشد که در این باره ناکام خواهد بود.

*جنجال رسانه‌ای پوشالی

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در تلاش است که با غوغاسالاری در عرصه جنگ سوریه و بیداری اسلامی و اعتصابات اروپا بر روی جنایت‌های رخ داده در غزه سرپوش بگذارد ولی در این باره ناکام خواهد ماند.

پاپی‌زاده تأکید کرد: رسانه‌ها در شرایط کنونی باید تلاش کنند تا همه جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی را مبرهن کنند و چهره واقعی این به اصطلاح مدافعان حقوق بشر را به جهان نشان دهند.

وی افزود: استکبار در حال حاضر با تمام توان رسانه‌ای به میدان آمده است و باید مقابل این هجمه‌های رسانه‌ای ایستاد و در این باره اطلاع رسانی شفاف کرد.

*توان موشکی حماس، ترس در تلاویو

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی وضعیت بسیار تاسفباری دارد و از درون دچار مشکلات اقتصادی است.  از بیرون هم در بدترین شرایط عمر خود در 60 سال گذشته است.

پاپی‌زاده افزود: توان موشکی حماس در روزهای گذشته مشخص کرد تلاویو که همیشه منطقه امن در جنگ‌های اسرائیل بوده است با موشک‌های دست‌ساز هدف قرار می‌گیرد و دیگر خبری از صلابت و تجهیزات پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی نیست و حال دیگر این رژیم نیست که برای پایان جنگ تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام/72006/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول