اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج و همراهی با انقلاب - 18

آقازاده: ایران زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود

خبرگزاری فارس: یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: ایران به راحتی زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود و مسیر حقیقی انقلاب را ادامه می‌دهد.

آقازاده: ایران زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، نشست فرهنگی بصیرتی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شهرستان رامسر در مجتمع فرهنگی فدک برگزار شد.

سیدعلی آقازاده یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در این نشست گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد صحنه‌های سرنوشت‌سازی همچون جنگ سخت در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ نرم دشمن مواجه بودیم که در تمامی موارد ملت ایران پیروز میدان بوده است.

وی با اشاره به اینکه فاصله بین جنگ نرم و سخت بسیار کوتاه است، بیان کرد: عمق تهدید در جنگ نرم بیشتر از تهدید جنگ سرد است.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم اظهار داشت: عوامل فرهنگی و اثرات جنگ نرم و سخت مانند دو لبه قیچی عمل می‌کند.

آقازاده اظهار داشت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران را به عناوین مختلف چون اقدامات ترور، اقدامات تجزیه‌طلبانه و اقدامات مسلحانه آزموده است ولی اکنون فهمیده است که این کشور به راحتی زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود و مسیر حقیقی انقلاب را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به جنگ ناجوانمردانه هشت سال دفاع مقدس افزود: همه کشورهای جهان علیه کشورمان بسیج شده بودند و هیچ کشوری جرئت نداشت از ما حمایت کند و ملت ایران در برابر تمام آنها ایستاد و حماسه دفاع مقدس را خلق کرد.

فرمانده سابق سپاه گیلان در ادامه گفت: نظام سلطه و استکبار جهانی به هیچ وجه حاضر نیستند ملت‌ها سرنوشت‌شان را بر اساس مردم‌سالاری دینی رقم زنند.

آقازاده تصریح کرد: دشمن همیشه سعی کرد نقش کشورمان را در سطح بین‌الملل کم‌رنگ جلوه دهد، ولی ما توانستیم در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی گفت: رمز پیروزی ملت‌ها این است که از یوق استعمار خارج شوند و حکومت‌ها به دست ملت بیفتد.

آقازاده گفت: اگر امروزه مدیریت توانمند در جامعه اسلامی حاکم بود و نیروهای مومن و انقلابی چشم و دست پاک وجود داشت تخلفاتی مانند اختلاس 3 هزار میلیاردی و بیمه نداشتیم.

این مسئول افزود: چطور می‌شود که بچه‌های کم سن و سال جنگ را مدیریت کنند ولی جامعه امروزه ما را نمی‌توانند مدیریت کنند.

وی گفت: امروزه نواقصی در جامعه‌مان داریم که کفران نعمت است و اگر این نواقص عمدا صورت گیرد خیانت است.

آقازاده در پایان با اشاره به اینکه ما باید برای تهاجم فرهنگی و نظامی برنامه‌ریزی کنیم، افزود: امروز باید با انسجام و با بصیرت دینی و انقلابی و مهندسی دینی برای بر ملا کردن نقشه دشمن در صحنه حضور داشته باشیم و این کار فقط از بچه‌های بسیج ساخته است.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول