اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر خبر داد

برپایی 35 خیمه‌گاه حسینی در بوشهر

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر از برپایی 35 خیمه‌گاه حسینی در بوشهر خبر داد.

برپایی 35 خیمه‌گاه حسینی در بوشهر

حامد فکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: بیش از 25 خیمه‌گاه حسینی به صورت خودجوش و مردمی در محله هزار دستگاه شهر بوشهر با حضور نوجوانان و جوانان خوزستانی مقیم بوشهر برپا شده است.

وی در ادامه افزود: در دهه اول محرم سال جاری بیش از 20 چایخانه عاشقان اباعبدالله (ع) توسط تشکل‎های مذهبی و مردمی برای پذیرایی از عزاداران و ارادتمندان حضرت سیدالشهدا (ع) در بوشهر برپا گردیده است.

وی عنوان کرد: به همین مناسبت مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به همت کانون شاگردان شهدا با سخنرانی حجت‌‌الاسلام حدادی و حجت‌الاسلام آقامیری و با مداحی مداحان اهل بیت (ع) از 24 آبان ماه 91 ساعت 19 به مدت 13 شب در مسجد و حسینیه کوی بندر مرکز استان برگزار می‎شود.

ارسال روزانه 2 هزار پیامک عاشورایی

فکوری اظهار داشت: ویژه مراسم محوری دهه اول محرم به همت هیئت مذهبی محبین اباعبدالله (ع) و با سخنرانی حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا و با مداحی ذاکران اهل بیت (ع) در مسجد حاج محمدعلی کوی سنگی از 1 آذر ماه 91 ساعت 19 به مدت 5 شب برگزار می‎شود.

سخنگوی شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر گفت: به همت هیئت‎های مذهبی مکتب فاطمیه (س) بوشهر ویژه برنامه مراسم به مناسبت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دهه اول محرم در مرکز استان برگزار می‎شود، اشاره کرد و یادآور شد: برنامه دهه اول محرم در مکتب فاطمیه ویژه بانوان است که با سخنرانی حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا و سرکار خانم عاشوری استاد حوزه و با مداحی مداحان از شب اول محرم ساعت 20 و 30 دقیقه به مدت 13 شب برگزار می‎شود.

وی از ارسال روزانه 2000 پیامک بصیرتی و عاشورایی از بیانات علما، مراجع و بزرگان خبر داد و در ادامه اظهار داشت: مجموعه پیامک‎های بصیرتی و عاشورایی به صورت گروهی به همت کانون فرهنگی تبلیغی جماران به مردم ولایتمدار بوشهر ارسال می‎گردد.

فکوری گفت: مراسم سوگواری و عزاداری سیدالشهدا (ع) از شب اول محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام آقامیری و حجت‌الاسلام حدادی و با نوحه‎خوانی حاج ابراهیم ملاح‌زاده به همت هیئت مذهبی حسینیه سیدالشهدا (ع) صلح‌آباد جنوبی هر شب ساعت 22 برگزار می‎شود.

انتهای پیام/66007/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول