اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی روز گذشته

حوادث رانندگی در استان مرکزی 9 کشته و مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اعلام کرد: حوادث رانندگی روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان مرکزی چهار کشته و پنج زخمی بر جای گذاشت.

حوادث رانندگی در استان مرکزی 9 کشته و مجروح بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی روز گذشته، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور قره‌کهریز از توابع شهرستان شازند بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بنابر این گزارش با حضور ماموران در محل مشاهده شد، یک دستگاه کامیون هوو به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه خودرو پراید برخورد کرده که در نتیجه این سانحه راننده پراید در دم فوت و سرنشین آن نیز مصدوم و راهی بیمارستان شد.

سانحه بعدی در محور قدیم ساوه به تهران گردنه رنگرز بین یک دستگاه خودرو کامیون و یک دستگاه زانتیا به وقوع پیوست که بر اثر این سانحه یکی از سرنشینان خودرو زانتیا در دم فوت و یکی دیگر نیز مصدوم شد.

کارشناس پلیس راه ساوه همدان علت وقوع این سانحه را بی‌مبالاتی از جانب راننده زانتیا به علت تجاوز به چپ عنوان کرد.

همچنین خبر یک فقره واژگونی فوتی در محور کودزر از توابع شهرستان فراهان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مخابره که ماموران کلانتری 11 فراهان به محل اعزام و مشاهده کردند یک دستگاه سمند به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از توجه نکردن به جلو راننده واژگون شده و در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو در دم فوت و 3 نفر دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.

انتهای پیام/87001/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول