اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مخترع محمودآبادی در مسابقات مالزی سوم شد

خبرگزاری فارس: محمدامین ذبیحی مخترع جوان محمودآبادی پس از کسب مقام سوم مسابقات بین‌المللی مالزی در میان استقبال مردم وارد شهر خود شد.

مخترع محمودآبادی در مسابقات مالزی سوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، دقایقی پیش محمدامین ذبیحی مخترع جوان محمودآبادی که برای شرکت در مسابقات بین‌المللی مالزی به این کشور سفر کرده بود پس از کسب مقام سوم این دوره از مسابقات در میان استقبال مردم به زادگاهش بازگشت.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره سطح کیفی و کمی مسابقات ابراز داشت: این مسابقات با نام ایده‌های نو با حضور 736 شرکت‌کننده از 30 کشور دنیا از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود.

ذبیحی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 16 طرح در مجموع به این مسابقات ارائه شد، گفت: رقابت تنگاتنگی بین شرکت‌کنندگان در این مسابقات وجود داشت که در مرحله اول 25 نفر انتخاب شدند.

این مخترع جوان با بیان اینکه در مراحل بعدی به ترتیب 15، 10 و 5 نفر به دور پایانی راه یافتند، خاطرنشان کرد: طرح ارائه شده من در مرحله پایانی پذیرفته شد که با حضور در پنج نفر پایانی علاوه بر کسب مقام سوم، سهمیه حضور در مسابقات جهانی که احتمالا در اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود را نیز به دست آوردم.

وی درباره طرح ارائه شده خود بیان داشت: طرح صرفه‌جویی در انرژی را در این مسابقات مطرح کردم به طوری که خودرو برای حرکت خود پس از مصرف یک لیتر بنزین با استفاده از سوختی که از انرژی حرکتی خود تولید می‌کند به حرکت ادامه دهد.

به گزارش فارس، از این مخترع جوان محمودآبادی تاکنون اختراعات و ابداعات زیادی در مسابقات و جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی ارائه شد که از جمله آن می‌توان به اختراع موتور چهارسوخته اشاره کرد که با سوخت‌های بنزین، نفت، گاز و نفت گاز به حرکت درمی‌آمد.

انتهای پیام/86013/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول