اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی انجام شد

ابلاغ سند پیشگیری از اعتیاد به دستگاه‌های خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: برش استانی سند پیشگیری از اعتیاد بر اساس سند ملی پیشگیری اولیه از اعتیاد در خراسان‌شمالی بنا به مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان به دستگاه‌ها ابلاغ شد.

ابلاغ سند پیشگیری از اعتیاد به دستگاه‌های خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، هفتمین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی بعد از ظهر امروز برگزار که مهم‌ترین مصوبه این نشست ابلاغ برش استانی سند پیشگیری از اعتیاد برای درمان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خراسان‌شمالی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی با بیان اینکه سند ملی پیشگیری اولیه از اعتیاد توسط وزیر کشور به عنوان دبیرکل مبارزه با مواد مخدر به تمام این دستگاه‌ها ابلاغ شده است، افزود: در این سند که توسط کارشناسان تنظیم شده تمام نیازهای پیشگیری از مواد مخدر و درمان هر یک از مناطق دیده شده است.

صفوة‌الله‌ محمدی با اشاره به اینکه رفع معضل مواد مخدر در خراسان‌شمالی نیازمند تلاش هرچه بیشتر در حوزه درمان و پیشگیری از مواد مخدر است، گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی انجام شده که این فعالیت‌ها باید با جدیت بیشتری تداوم یابد.

وی همچنین ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر را فرصت خوبی برای پیشبرد فعالیت‌ها در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر برشمرد.

محمدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رفع این معضل در دیدارهای عمومی در سفر به خراسان‌شمالی تصریح کرد: همه بخش‌ها به ویژه دستگاه‌های متولی وظیفه داشته تا برای پیشبرد منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی هم حساسیت مواد مخدر را بالا عنوان کرد.

محمود احمدی‌بیغش خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش داشته تا با حربه مواد مخدر به نظام اسلامی آسیب وارد کرده و به زانو درآورند.

وی هوشیاری عموم به ویژه خانواده‌ها و جوانان برای پیشگیری از مواد مخدر را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/63002/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول