اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمات صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

430 تن برنج و گوشت قرمز سهمیه نذورات ایام محرم در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 350 تن برنج، 265 تن شکر و 80 تن گوشت قرمز نیز برای نذورات مردم در ماه محرم و صفر سهمیه استان بوشهر است.

430 تن برنج و گوشت قرمز سهمیه نذورات ایام محرم در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامرضا گنجی امروز در حاشیه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اقدام به عقد تفاهم‎نامه تامین میوه و همچنین ذخیره‎سازی مرغ به منظور عرضه در ایام نوروز کرده است.

وی ادامه داد: اعمال کنترل و نظارت بر بازار در ایام خاصی که همه ساله به ویژه در این ایام و همچنین نوروز در دستور کار بازرسان سازمان قرار دارد یکی از برنامه‎های مهم این سازمان به شمار می‎رود.

گنجی تصریح کرد: بازرسی‎ها به منظور کنترل بازار و جلوگیری از تخلفات و برخورد با متخلفان در همه ایام سال اجرا می‏شود اما به دلیل حساسیت بازار در ایامی نظیر محرم و نوروز بازرسی‎ها تشدید می‎شود.

وی اضافه کرد: تلاش ما تامین رفاه مردم و ارائه خدمات مطلوب به آنان است و در این راستا برنامه‎های خوبی توسط سازمان تدوین شده و در سطح استان در حال اجرا است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: عمده‎ترین برنامه‎های تنظیم بازار در شش ماهه دوم سال جاری تامین اقلام و مایحتاج عمومی مردم برای ادای نذورات در ماه‎های محرم و صفر و تامین میوه ایام نوروز و مرغ است.

گنجی گفت: تا تاریخ 27 آبان ماه 91 قریب به 350 تن مرغ در استان ذخیره شده و این ذخیره‎سازی در حال افزایش است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 350 تن برنج، 265 تن شکر و 80 تن گوشت قرمز نیز برای نذورات مردم در ماه محرم و صفر سهمیه استان بوشهر است.

انتهای پیام/66006/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول