اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات صدها اسرائیلی در تل‌آویو در اعتراض به عملیات در غزه

خبرگزاری فارس: صدها نفر از اسرائیلی‌ها در اعتراض به ادامه عملیات جنگنده‌های ارتش اسرائیل بر فراز غزه، به خیابان‌های تل‌آویو آمدند.

تظاهرات صدها اسرائیلی در تل‌آویو در اعتراض به عملیات در غزه

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، صدها اسرائیل شنبه شب با حضور در یکی از میادین تل‌آویو، به ادامه عملیات در غزه اعتراض کردند.

این افراد خواستار پایان عملیات جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز غزه بوده و اعلام کرده‌اند که کودکان فلسطینی و اسرائیلی باید بتوانند زندگی کنند. چندین گروه حامی مردم فلسطین نیز در تظاهرات شنبه شب غزه حضور داشتند.

عملیات اسرائیلی‌ها موسوم به «ستون ابرها» که با واکنش کوبنده نیروهای مقاومت روبرو شده و آژیر حملات موشکی را حتی در تل‌آویو نیز به صدا درآورده، موجب نارضایتی اسرائیلی‌ها شده است. به نحوی که در 4 روز گذشته چندین تظاهرات در مناطق مختلف فلسطین اشغالی برگزار شده است.

بر اثر حملات صهیونیست‌ها به غزه، حداقل 43 فلسطینی شهید و بیش از 340 نفر نیز زخمی شده‌اند. در مقابل پاسخ موشکی مقاومت فلسطین نیز به مرگ 4 صهیونیست و زخمی شدن حدود 90 نفر انجامیده است.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول