اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات مصری‌ها مقابل مقر اتحادیه عرب در محکومیت حمله به غزه

خبرگزاری فارس: ده‌ها نفر از فعالان جنبش 6 آوریل، جنبش دانشجویی مصر قدرتمند و اعضای حزب الوسط، عصر امروز مقابل مقر اتحادیه عرب تظاهرات کرده و تجاوزات اسرائیل علیه نوار غزه را محکوم کردند.

تظاهرات مصری‌ها مقابل مقر اتحادیه عرب در محکومیت حمله به غزه

به گزارش فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، تظاهرات‌کنندگان فلسطینی با سر دادن شعارهایی از سران عرب خواستند تا مواضع قاطعی در قبال غزه اتخاذ کنند.

«مصطفی امین» مسئول دفتر ارتباطات جنبش 6 آوریل در این باره گفت که همه سران عرب باید همان موضع مصر را اتخاذ کرده و سفرای عرب را از اسرائیل فرابخوانند.

وی موضع عربستان سعودی در قبال بحران فلسطین را محکوم کرد و بر ضرورت لغو توافقنامه‌های امضاشده بین کشورهای عربی و اسرائیل تاکید کرد.

امین افزود که کاروان جوانان 6 آوریل و تعدادی از گروه‌های سیاسی این هفته به سمت نوار غزه حرکت خواهند کرد تا همبستگی خود با ملت فلسطین را اعلام کنند.

از سوی دیگر «احمد بکار» عضو کمیته سیاسی جنبش دانشجویی مصر قدرتمند بر وجود هماهنگی بین این جنبش و تعدادی از جنبش‌های جوانان و احزاب تاکید کرد و قرار است یک تشکیلات دانشجویی تشکیل و از دانشگاه‌های مصر کمک‌های مالی برای ارسال آن به غزه جمع‌آوری کند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول