اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

حمله به غزه نشانه وحشت صهیونیست‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: تشدید حملات سردمداران صهیونیست در آستانه روز قدس به مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه و نقاط دیگر نشان از ترس صهیونیست‌های اشغالگر از عظمت روز قدس است.

حمله به غزه نشانه وحشت صهیونیست‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان با توصیه به تقوای الهی و دوری از معصیت از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و اظهار داشت: این حضور استمرار مبارزه با رژیم غاصب صهیونیست تا محو کامل آن از نقشه جهانی است.
حسینی عنوان کرد: تشدید حملات سردمداران صهیونیست در آستانه روز قدس به مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه و نقاط دیگر نشان از ترس صهیونیست‌های اشغالگر از عظمت روز قدس است.
وی بیان کرد: امروز همه آمدند تا به دنیا ثابت کنند، هر جا حضور مردم است، مستکبران و ظالمان جایی ندارند.
حسینی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه به ویژه کشور مسلمان لیبی افزود‌: آمریکا و غرب امروز سنگ پیروزی مردم لیبی را به سینه می‌زنند‌، اما باید بدانند اگر دخالت غرب نبود، این همه کشتار رخ نمی‌داد، لذا امروز باید مردم لیبی آگاه باشند که مبادا کسانی بخواهند به نام اسلام از سوی غرب به مردم حکومت کنند.
وی تصریح کرد: شعله‌های قیام ملت‌های مسلمان و مظلوم دامان امریکا و غرب را گرفته و امروز صهیونیست‌ها احساس خطر می‌کنند و سیاست‌های اعمال شده چند روز اخیر یا کشتار مردم نشان از این احساس خطر است.
حسینی خاطرنشان کرد: ما نیز امیدوار به پیروزی اسلام در سراسر جهان هستیم، رژیم‌های ظالم و مردم ستیز باید بروند و تحولات اخیر در مصر، لیبی، یمن، بحرین و تونس نابودی حتمی رژیم‌های مردم‌ستیز را ثابت کرد.
خطیب جمعه سیرجان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک عید فطر، یک ماه روزه‌داری مردم را موجب عنایت خداوند دانست و گفت‌: امروز ولایت و رهبری از نعمت‌های بزرگ خداوند به ملت ایران است که هرچه دشمنان تلاش کنند، روزنه‌ای برای ایجاد اختلاف پیدا کنند با بصیرت رهبری آن توطئه برملا می‌شود.
وی به مبحث تفسیر قرآن کریم و سلسله در‌س‌های معاد و قیامت و بازگشت مردم به محضر خداوند اشاره کرد و بیان داشت: معاد اجرای عدالت خداوند در عملکرد بندگان در قیامت است.
حسینی با اشاره به سخنان مقام رهبری تصریح کرد: بصیرت مردم لازمه دشمن‌شناسی و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس یک نوع اطاعت از رهبری است.
وی افزود: یکی از ترفندهای دشمنان مأیوس کردن مردم از عملکردهای خوب دولت است و مردم هم میدانند، امروز نظام اسلامی و ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به پیشرفت‌ها و سازندگی‌های چشمگیری رسیده است.
امام جمعه سیرجان تصریح کرد: ما امروز در هفته دولت قدردان دولت‌مردان و مسئولان هستیم و میدانیم پیشرفت‌های همه‌جانبه مرهون اخلاص، تلاش و عملکرد آنان در سایه وحدت و اطاعت از رهبری است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول