اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم خبر داد

کشف کارگاه غیرمجاز تولید و بسته‌بندی عرقیات گیاهی در قم

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از کشف یک کارگاه غیر مجاز تولید و بسته‌بندی عرقیات گیاهی در حاشیه قم خبر داد.

کشف کارگاه غیرمجاز تولید و بسته‌بندی عرقیات گیاهی در قم

احمدرضا سمیعی‌نسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دقت و نظارت جدی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: بازرسان این سازمان در گشت نامحسوس در سطح شهر متوجه عرضه عرقیات گیاهی با بسته‌بندی غیر استاندارد در برخی از مغازه‌ها شدند.

وی با بیان اینکه تلاش فراوانی برای یافتن کارگاه تولید عرقیات گیاهی به صورت غیرمجاز و غیربهداشتی صورت گرفت تصریح کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با همکاری نیروی‌ انتظامی، تعزیرات‌ حکومتی و مرکز بهداشت استان قم نسبت به پلمپ و تعطیلی این کارگاه اقدام کردند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم بیان کرد: در این کارگاه که در حاشیه شهر به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کرد مقدار فراوانی عرقیات گیاهی، آبلیمو، سرکه، آبغوره، شیره انگور و روغن زیتون کشف شد.

وی اذعان کرد: این کارگاه به صورت غیرمجاز کالاهای یاد شده را تولید کرده و پس از بسته‌بندی در سطح شهر عرضه می‌کرد.

سمیعی‌نسب با اشاره به کمیت کالاهای کشف شده در این کارگاه بیان کرد: در این کارگاه غیر مجاز 6 هزار و 288 بطری آبغوره، 10هزار و 530 بطری آبلیمو و 700 بطری سرکه کشف شد.

وی افزود: با توجه اینکه کارگاه تولید عرقیات بدون هرگونه مجوز بهداشتی فعالیت می‌کرد کالاهای کشف شده در این کارگاه برای انجام آزمایشات بهداشتی و تعیین میزان آلودگی به آزمایشگاه فرستاده شد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ارزش این پرونده تخلف را یک میلیارد و 60 میلیون و 870 هزار ریال دانست و خاطر نشان کرد: پرونده این کارگاه متخلف برای رسیدگی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/78005/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول