اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با سراسر ایران اسلامی

نمازگزاران کرمانی در حمایت از مظلومان غزه تظاهرات کردند

خبرگزاری فارس: مردم انقلابی و مومن استان کرمان همگام با ایران اسلامی با شرکت در آیین راهپیمایی انزجار خود نسبت به رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

نمازگزاران کرمانی در حمایت از مظلومان غزه تظاهرات کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مردم شهر کرمان بعداز اقامه نماز جمعه همراه با نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان از محل مصلای امام علی (ع) تا میدان بسیج راهپیمایی کردند و فریاد مرگ بر رژیم صهیونیستی سر دادند.

نمازگزاران کرمانی همچنین با مشت‌های گره‌ کرده شعارهای «حزب‌الله بیدار است از دشمنان بیزار است»، «حمایت از فلسطین، حمایت از امام است، آزادی فلسطین، آزادی اسلام است» و «امروز روز مرگ استکبار است، پیروزی اسلام آشکار است» را فریاد زدند.

«رژیم اشغالگر فلسطین باید شود محو ز روی زمین»، «اسرائیل، اسرائیل خون فلسطینیان می‌چکد از چنگ تو» و «اسرائیل، اسرائیل ننگت باد، امریکاٰ امریکا ننگت باد» از دیگر شعارهای مردم کرمان در این راهپیمایی بود.

* تظاهرات نمازگزاران رفسنجان

همچنین مردم وفادار و همیشه در صحنه رفسنجان برای دفاع از مردم مظلوم غزه به پا خواستند.نمازگزاران جمعه رفسنجان پس از نماز جمعه در محل مصلای بزرگ امام خامنه‌ای همراه با تمام مردم ایران زمین برای رهایی مردم غزه دعا کردند و علیه دشمنان آنها شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

* تظاهران مردم انار

در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه مردم مومن شهرستان انار به همراه امام جمعه، فرماندار، فرمانده انتظامی، روحانیان، روسای ادارات و کسبه و اصناف پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با مشت‌های گره کرده و شعارهای کوبنده مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر اسرائیل و در رأس آن امریکا ابراز داشتند و حمایت قاطع خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

* راهپیمایی نمازگزاران بردسیر

همچنین بعد از نماز جمعه نمازگزاران شهرستان بردسیر در دفاع از مردم مظلوم غزه در آیین راهپیمایی شرکت کردند.

در پایان مراسم نماز جمعه ریگان نیز نمازگزاران ریگانی برای حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/80019/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول