اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبدان:

مسلمانان آزاده باید علیه رژیم صهیونیستی قیام کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبدان گفت: امروز شمر این زمان رژیم غاصب صهیونیستی است و باید در مقابل این رژیم، هر مسلمان آزاده‌ای، قیام کند و فریاد بکشد.

مسلمانان آزاده باید علیه رژیم صهیونیستی قیام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبدان با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: این فریضه مهم واجب عمومی بر همه افراد، مثل نماز است که بر همه واجب است، به فتوای عموم فقها و به نص صریح قرآن و در روایات متعدد امر به معروف و نهی از منکر واجب است.

وی ادامه داد: اما گفتن با زبان بر همه واجب است و همه باید بدون ملاحظه انجام دهند، همه آحاد مردم در محیط کسب و خانه و در جمع دوستان و دانشگاه و کلا در هر جایی که هستند اگر خلافی را دیدند به خلافکار بگویند.

امام جمعه آبدان با اشاره به نزدیک شدن به هفته بسیج تصریح کرد: باید هر جوان یک نیرو باشد برای دفاع از اسلام و همه مردم و هر کسی در هر شغلی که هست مهیا باشد برای جلوگیری از کفر و هجوم بیگانگان.

حمیدی‌نژاد خاطر نشان کرد: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران به یقین از برکات و الطاف خداوند بود و اگر در کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین اندازد چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد و الا هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: توجه جامعه جهانی، همکاری آمریکای جهانخوار با رژیم صهیونیستی باعث شده است که رژیم صهیونیستی با جرأت بیشتری این حملات را ادامه بدهند، در حالی که مردم مظلوم فلسطین بدون هیچ گناهی، صرفا بخاطر اینکه ساکن سرزمین خودشان هستند باید تکه پاره بشوند.

امام جمعه آبدان خاطر نشان کرد: شما می‌بینید که آمریکا عملا از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت و رزمایش مشترک برگزار می‌کند و چراغ سبزی به او نشان می‌دهند و جامعه بین‌المللی نیز در این موضوع سکوت کرده است.

حمیدی‌نژاد افزود: خیلی از کشورها از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، امروز شمر این زمان رژیم غاصب صهیونیستی است و باید در مقابل این رژیم، هر مسلمان آزاده‌ای، نه هر انسان آزاده‌ای بلند شود، قیام کند، فریاد بکشد و تا نابودی کامل این رژیم صهیونیستی دست از فریاد بر ندارد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و برپایی مراسمات عزاداری در شهرها و روستاها گفت: امام حسین راضی نیست این عزاداری خدایی ناکرده منشأ اختلاف شود، هیئت من و هیئت تو و ما و شمایی نباشد و همه باید زیر پرچم توحید باشیم.

امام جمعه آبدان خاطر نشان کرد: اخلاص در عزاداری شرط مهم و اساسی است و دیگر اینکه باید زندگی ما بوی امام حسین بگیرد.

انتهای پیام/66006/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول