اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هیئت طفلان مسلم

پرچم متبرک به حرم امام حسین(ع) در شوشتر نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای هیئت‌های مذهبی شوشتر گفت: پرچم متبرک به حرم امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) در این شهرستان به اهتزاز در می‌آید.

پرچم متبرک به حرم امام حسین(ع) در شوشتر نصب می‌شود

محسن محمدی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: پرچم متبرک به حرم امامان و شهدای مدفون در کربلای معلی توسط هیئت طفلان مسلم در بقعه امام زاده عبدالله(ع) شوشتر نصب شده و به اهتزاز در می‌آید.

وی زمان برگزاری مراسم را ساعت 20:30 روز 25 آبان مصادف با نخستین شب محرم ذکر کرد و افزود: در این آیین دینی، با نوحه‌سرایی و مرثیه‌خوانی این پرچم از چهار راه امام خمینی(ره) شوشتر تا بقعه امامزاده عبدالله حمل می‌شود و در این بقعه به اهتزاز در می‌آید.

این فعال مذهبی با اشاره به قدمت برگزاری این مراسم، تاکید کرد: با برگزاری این مراسم در سال‌جاری ششمین دوره از مراسم نصب پرچم توسط هیئت طفلان مسلم می‌گذرد.

محمدی با اشاره به اینکه دیگر هیئت‌های مذهبی نیز در این برنامه همکاری خواهند کرد، خاطر نشان کرد: استقبال عمومی مردم از این مراسم بسیار زیاد است به نحوی که سایر هیئت‌های مذهبی نیز در این مراسم حضور می‌یابند و با نواختن دمام نوای عزای محرم را به گوش مردم می‌رسانند.

وی افزود: این مراسم قرار است با حضور مداحان اهل‌بیت شهرستان شوشتر برگزار شود اما هنوز مداحان این مراسم به طور قطعی مشخص نشده است.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول