اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سید حسن نصرالله:/3

کشورهای عربی باید آمریکا را برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل وادار کنند

خبرگزاری فارس: دبیر کل حزب‌الله لبنان تاکید کرد کشورهای عربی باید آمریکا را برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل برای متوقف کردن حملات علیه نوار غزه تحت فشار قرار دهند.

کشورهای عربی باید آمریکا را برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل وادار کنند

به گزارش فارس، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان در ادامه سخنان خود به مناسبت آغاز ماه محرم الحرام گفت تنها چیزی که حملات اسرائیل به غزه را متوقف می‌کند موضع واقعی کشورهای عربی و اسلامی، اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی است و این کشورها قادر هستند که آمریکا را مجبور کنند که اسرائیل را وارد کند حملات علیه غزه را متوقف کند.

سید حسن نصرالله افزود: باید به مردم غزه این سطح از همبستگی ارائه شود و کشورهای عربی باید از روابط خود با آمریکا برای فشار بر اسرائیل برای متوقف کردن حملات علیه غزه استفاده کنند.

وی گفت: ما به کشورهای عربی نمی‌گوییم که مرزهای خود را باز کنید اما هرگونه تهدید آمریکا به اسرائیل، جنگ را متوقف می‌کند. بله، اعراب توانایی این اقدام را دارند.

دبیر کل حزب‌الله لبنان افزود: درخواستی که از کشورهای عربی و اسلامی در قبال غزه وجود دارد، اقدام عملی و اراده برای اقدام عملی است و مقصود ما از این سخن،‌ در تنگنا قرار دادن فردی نیست و همانطور که در سال 2006 و 2008 از این کشورها درخواست کردیم امروز نیز از آنها درخواست می‌کنیم که تمامی کشورهای عربی برای پیروز شدن نوار غزه و شکست دشمن اسرائیلی همکاری کنند.

نصرالله افزود: معیار آمریکا و غرب، انسانی، قانونی و حقوقی نیست بلکه بر اساس منافعشان است. چیزی که در غزه روی می‌دهد موضع آمریکا را که در تلاش برای فریب کشورهای عربی است، رسوا می‌کند. 

ادامه دارد ...

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول