اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان 9 تیم صورت گرفت

نیک بسپار یزد پیشتاز واترپلوی لیگ دسته یک

خبرگزاری فارس: تیم نیک بسپار یزد با برتری در مقابل حریفان خود در چند بازی در مسابقات لیگ دسته یک کشور، پییشتاز این رقابت‌هاست.

نیک بسپار یزد پیشتاز واترپلوی لیگ دسته یک

بابک محمدی سرمربی تیم واترپلوی نیک‌ بسپار یزد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: مسابقات واترپلوی لیگ دسته یک کشور طی چند روز گذشته در استخر بین‌المللی 9 دی آغاز شده و همچنان در حال برگزاری است و فردا تکلیف قهرمانی این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از تمام بازی‌هایی که طی این چند روز برگزار شده، پیروز بیرون آمده‌ایم، افزود: تیم نیک بسپار یزد در نخستین بازی خود در این دوره از رقابت‌ها به مصاف کولان کردستان رفت و با نتیجه 15 بر چهار به برتری رسید.

محمدی عنوان کرد: در بازی دوم نیز که در مقابل نوپاد تهران انجام شد، نیک بسپار یزد با نتیجه 16 بر 13 به برتری رسید و در بازی با نوفلاح تهران نیز به برد 10 بر چهار دست یافت.

این مسئول یادآور شد: عصر دیروز نیز به مصاف تیم هرمزگانی رفتیم که این بازی را نیز با نتیجه 19 بر 11 به سود خود به پایان رساندیم.

مربی تیم واترپلوی نیک بسپار یزد خاطرنشان کرد: امروز تیم در حالت استراحت به سر می‌برد و صبح فردا یک بازی تعیین کننده با در مرحله نیمه نهایی و عصر جمعه نیز در صورت موفقیت در مرحله نیمه نهایی به دیدار رقیب خود در گروه اول خواهیم رفت.

محمدی اظهار امیدواری کرد: نماینده استان یزد در رشته واترپلو در لیگ دسته یک بتواند به موفقیت دست یابد و علاقمندان به این رشته ورزشی در استان را خوشحال کند.

به گزارش فارس، مرحله نخست مسابقات واترپلو دسته یک باشگاه‌های کشور با شرکت 9 تیم در دو گروه در استخر بین‌المللی 9 دی ورزشگاه شهید شیرودی تهران در حال برگزاری است.

در این رقابت‌ها که در دو گروه چهار و پنج تیمی برگزار می‌شود، در گروه اول تیم‌های نفت آبادان، نفت تهران، میرداماد تبریز و کوثر رشت با یکدیگر هم‌گروه هستند و در گروه دوم تیم‌های نوپاد تهران، کولان کردستان، نوفلاح تهران، نیک بسپار یزد و هرمزگان قرار دارند.

انتهای پیام/‌2464/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول