اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکی استان تهران خبر داد

ساماندهی قدیمی‏ترین پیست اسکی کشور در آبعلی/ نصب تله‏‌اسکی ایرانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکی استان تهران از ساماندهی پیست آبعلی به عنوان قدیمی‏ترین پیست اسکی کشور با نزدیک شدن به روزهای بارش برف خبر داد.

ساماندهی قدیمی‏ترین پیست اسکی کشور در آبعلی/ نصب تله‏‌اسکی ایرانی

مرتضی ساوه‌‏شمشکی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: پیست اسکی آبعلی با قدمتی 70 ساله قدیمی‏ترین مرکز استاندارد برای انجام ورزش‏های زمستانی و تفرج مخصوص این فصل در کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به این قدمت، هیئت اسکی استان تهران ساماندهی پیست اسکی را در دستور کار امسال خود قرار داد.

ساوه‌‏شمشکی اضافه کرد: خوشبختانه پیگیری‏های مستمر مجموعه مدیریتی در این زمینه اثربخش بود و پیست اسکی آبعلی امسال دچار تحولات بزرگی می‏شود.

رئیس هیئت اسکی استان تهران افزود: یکی از دستگاه‏های تازه نصب شده در پیست اسکی آبعلی، «تله سی‏یژ» است.

نصب دستگاه تله‏‌اسکی ایرانی در آبعلی

رئیس هیئت اسکی استان تهران گفت: علاوه بر این، نصب دستگاه جدید تله‏‌اسکی ساخت متخصصان ایرانی با استفاده از امکانات داخلی نیز در آبعلی محقق شده است.

وی تصریح کرد: ورود بخش خصوصی در زمینه ارتقای تجهیزات مورد استفاده در پیست‏های اسکی استان تهران از جمله برنامه‏‌های پیش‏‌بینی‌‏شده هیئت اسکی این استان بود که خوشبختانه اقدامات در این زمینه به ثمر نشست.

ساوه‌‏شمشکی اضافه کرد: در حال حاضر، تجهیزات جدیدی به عنوان آورده بخش‏های خصوصی فعال در پیست اسکی آبعلی مجموعه‏ای مناسب را فراهم آورده است و با نخستین بارش مناسب و کافی زمستانی همه آنها راه‏‌اندازی می‏شود.

رئیس هیئت اسکی استان تهران افزود: همه تلاش‏ها در شمال‏‌شرق استان تهران و آبعلی برای تامین راحتی و رفاه علاقه‏‌مندان به ورزش‏های زمستانی و تفرج‏های مختص این فصل زیبا صورت گرفته است.

انتهای پیام/2568/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول