اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته کتاب

«این داستان ویار دارد» در گرمسار رونمایی شد

خبرگزاری فارس: هم‏زمان با بیستمین دوره کتاب جمهوری اسلامی ایران، کتاب «این داستان ویار دارد» در گرمسار رونمایی شد.

«این داستان ویار دارد» در گرمسار رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، این کتاب که توسط «مجتبی نیک‏سرشت» از نویسندگان انجمن اهل قلم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار نوشته شده است، صبح امروز در سالن اجتماعات فرهنگ‏سرای گرمسار رونمایی شد.

کتاب «این داستان ویار دارد» با شمارگان هزار نسخه توسط انتشارات سخن‌گستر و چاپخانه هما منتشر شده و در معرض استفاده عموم مردم به ویژه علاقه‏مندان به فرهنگ و هنر قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار در مراسم رونمایی از این کتاب، ضمن تقدیر از همه حاضران در مراسم و تبریک به مناسبت هفته کتاب، به بیان وضعیت نشر در کشور و برنامه‏های توسعه فرهنگ مکتوب پرداخت.

مجتبی نورمحمدی اضافه کرد: امروز باید فضای مناسب‏تری در راستای ایجاد فضای مطالعه و علاقه‏مندی به آن به وجود آید و نویسندگان و پژوهشگران بتوانند نتیجه زحمات خود را در اختیار دیگران قرار دهند.

وی همچنین در خصوص جایگاه کتاب و مطالعه توضیح داد و گفت: مطالعه تنها کتاب کافی نیست؛ بلکه مطالعه افکار و عقاید نویسندگان هم مهم بوده و هنر هنرمند نشأت گرفته از علم و درایت اوست.

در این مراسم، همچنین برخی از حاضران از جمله رضا صحرایی، از نویسندگان استان سمنان ضمن ایراد سخنانی، به نقد و بررسی کتاب «این داستان ویار دارد» پرداختند.

در پایان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار از مؤلف کتاب با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/2249/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول